|
Post by kristinkreations on Dec 5, 2007 16:25:41 GMT 1
Det hadde vært kjempefint on du gadd !!
Jeg er fremdeles usikker på evt. valg av kropp (og kanskje kjønn, selv om jeg tror det blir en hann-alv), men jeg jobber hardt for å få råd til hodet i alle fall *fnis*
Og en ting til, det har gått opp for meg at jeg vil trenge "noe" for at Luts hodet skal sitte fast på en annen kropp (altså en vanlig en, med S-krok som holder strikken oppe og hviler på åpningen i halsen.) Men jeg er litt frustrert over hva det der noe er...doughnut, neck piece, horseshoe thingy, det kalles mye rart....hjelp ??
|
|
|
Post by skumring on Dec 5, 2007 16:44:44 GMT 1
Det er en neckpiece omformer som de selger på Luts, jeg får en på fellesbestillingen derfra nå, og når jeg vet hvordan den funker er det sikkert mulig å lage en i et annet materiale hvis den ikke passer på halsen til den kroppen du ender opp med eller bestille flere fra Luts. Det er også mulig å modde hodet slik at det passer på halsen, da kommer det ikke til å passe på en ny Lutskropp lengre dog hvis du noensinne vil ha det til hodet.
|
|
|
Post by kuraikyo on Dec 25, 2007 1:21:21 GMT 1
awwwh så fine!! så utrolig søt kanin!! XD skulle gjerne vært rik nå haha.. tenk de som LAGER dem da.. o.o;
|
|
miharu
Tiny
BUNNIES O.o
|
Post by miharu on Dec 26, 2007 16:20:10 GMT 1
Er det mulig for meg å bestille Hid gjennom deg, Skumring? Jeg er helt fersk,så jeg kan ingenting, men har så utrolig lyst på Hid^^
|
|
|
Post by skumring on Dec 26, 2007 21:43:14 GMT 1
Miharu! Jada, det er fullt mulig å bestille Hid. bare send meg en pm med hva det er du vil ha, så tar vi det derfra.
|
|
|
Post by avnia on Dec 27, 2007 0:44:08 GMT 1
Jeg har gjort det...sørget for en minimee fellesordre (hva har jeg gitt meg ut på ) men jeg lurte på om det er flere typer 'gutte hender' og er det bilde av dem....jeg leter som en gal på dim sin hjemmeside
|
|
|
Post by skumring on Dec 27, 2007 2:01:56 GMT 1
Jeg skal finne hendene til deg jeg, det er flere forskjellige optionhender å få tak på.
|
|
|
Post by skumring on Jan 9, 2008 14:50:08 GMT 1
Første post oppdatert med ny møbelevent fra DollZone.
|
|
|
Post by skumring on Jan 31, 2008 22:50:15 GMT 1
DollZone har fått to nye alver. Første post oppdatert med bilde. Æsj, kan jeg la vær? Tydeligvis ikke. Her er alvespam. Floy og Celine Floy celine detalj av Celines fine stav
|
|
|
Post by manda on Nov 12, 2008 21:52:33 GMT 1
Hej Skumring. Har først lige hørt om denne forhandleraftale, jeg vidste ikke at der var en norsk forhandler, men hvor er det fedt! (Har ikke set noget om det i de danske dukkefora D:) Dollzone kører jo et juletilbud, hvor man kan få en lille engel eller dæmon med, hvis man køber for 500$ eller mere. Er det muligt gennem dig? Og hvordan ser det ud med fullset dukkerne, som den nye tanned Mo? :3
|
|