|
Post by skumring on Nov 29, 2007 22:04:21 GMT 1
Jeg har skaffet meg forhandleravtale med DollZone. Det vil si at dukker, klær og alt annet derfra nå kan fås til prisen som er oppført på DollZone sine sider. Inklusive frakt og toll. Du finner DollZone her: www.doll-zone.com/index.aspDollZone har fått nye sider som laster raskere og bedre. Ihvertfall gjorde de det for meg. De har også fått ny fotograf, så bildene derfra er bedre enn før. Photobucket-album med bilder av dukkene finner du her dersom du har problemer med å laste DollZone siden: s29.photobucket.com/albums/c290/skumringslandet/DZ/To nye 60 cm. alver fra DollZone. Jeg liker de, og kommer kanskje til å ta inn et fullset av hver dersom budsjettet strekker til. DollZone har fått en ny linje med dukkemøbler. Først ut er en lenestol lagd av resin, tre og stoff. Stolene passer til msd/ 1/4 dukker. Frem til 1. mars er det promotionpris US$99 på disse lenestolene. Link til stolene på DZ sien sider: www.doll-zone.com/showcatalogue.asp?ps=48Jeg holder på å forhandle om en avtale med Doll in Mind også, og det ser ut til å gå bra. DiM finner du her: www.dimdoll.com/index.phpDiM lager Minimee og custom-accessoarer, de har goggles og klær fra Anotherspace. Minimee event i Januar 2008 Minimee guttekropp NS med eventhodet sleeping Cloud fra Final Fantasy eller Johnny Depp Kule optionhender er også mulig å bestille Hodetelefoner
|
|
|
Post by callior on Nov 29, 2007 23:01:09 GMT 1
De hodetelefonene er SD størrelse, er de ikke? (er de MSD vil jeg gjerne ha to sett, takk)
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Nov 30, 2007 17:24:00 GMT 1
ÅÅåååååå~ En sånn rev hadde jeg ELSKET og hatt! Synd jeg er raka fant nå Awwww~
|
|
|
Post by skumring on Dec 1, 2007 23:45:54 GMT 1
Callior! Hodetelefonene er i SD størrelse, men DiM har planer om å kanskje lage de i MSD størrelse etterhvert, men hvis jeg skal dømme etter hvor lang tid det tok å lage disse, så vil jeg si at det skjer ikke før til sommeren, tidligst.
|
|
|
Post by callior on Dec 2, 2007 2:42:30 GMT 1
Jeg kan vente! Det der er noe jeg har mislykkes kraftig på å lage selv, og lett etter like lenge som jeg har hatt dokke, så bare pirk i dem fra meg å si PLIIIS en eller annen gang neste høst om de glemmer det
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 2, 2007 14:28:22 GMT 1
Oooo, forhandler for DZ, huh Det åpner jo helt nye muligheter *fnis* Den ene linken får jeg ikke til å funke (for flashy) og den "originale" har jo nesten ingen dukker oppe.. Kan du si hva prisen på en 1/3 jente og en 1/4 gutt vil bli via deg ? Må planlegge i god tid vettu Og har du mulighet til å bestille alle standard dukkene som f.eks. Moggie har ? Går det an å mikse litt, f.eks et jentehode og en guttekropp ? Maser fælt jeg, haster ikke med svar her altså, vi har nok ikke råd før et godt stykke inn i 2008
|
|
|
Post by avnia on Dec 2, 2007 15:44:20 GMT 1
|
|
|
Post by skumring on Dec 2, 2007 17:53:17 GMT 1
Callior! Jeg skal mase, jeg lover. Avnia! Det skulle vel la seg ordne, jeg vet enda ikke om det blir noen store rabatter på minimee hoder eller kropper, men holder på å finne ut av det. Du får si ifra når tiden nermer seg hvis jeg ikke har oppdatert denne tråden innen da. Kristin! Ja, jeg kan bestille alle dukkene fra Dollzone, og det skulle være fullt mulig å mikse hoder og kropper akkurat slik du vil. Det blir kanskje bittelitt dyrere dog, ca $20 såvidt jeg kan se utifra prislisten. Bilder av dukkene kan ses i dette albumet med underkategorier: s29.photobucket.com/albums/c290/skumringslandet/DZ/Følgende er prisliste for DZ dukkene: 70 cm 1/3 dukker i normal eller hvit koster $420 for hel dukke, $355 for kropp, $86 for hode og $20 for hender eller føtter. Tan hudfarge koster $500 for hel dukke, $415 for kropp, $106 for hode og $30 for hender eller føtter. 60 cm 1/3 dukker i normal eller hvit koster $380 for hel dukke, $320 for kropp, $80 for hode og $20 for hender eller føtter. Tan hudfarge koster $440 for hel dukke, $365 for kropp, $125 for hode og $30 for hender eller føtter. 45 cm 1/4 dukker i normal eller hvit koster $200 for hel dukke, $172 for kropp, $59 for hode og $18 for hender eller føtter. Tan hudfarge koster $250 for hel dukke, $210 for kropp, $75 for hode og $20 for hender eller føtter. BB mini dukker i normal eller hvit koster $160 for hel dukke, $299 for tvillingsett, $138 for kropp, $45 for hode og $15 for hender eller føtter. Tan hudfarge koster $190 for hel dukke, $359 for tvillingsett, $168 for kropp, $65 for hode og $25 for hender eller føtter. Disse prisene skulle inkludere både frakt og toll såfremt det ikke skjer noe totalt uforutsett og tollvesenet går helt amok.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 2, 2007 19:12:41 GMT 1
Takk Skumring ! Veslesnuppa har visst funnet gutten sin hun, så da er det bare å spare Jeg har jo innsett at jeg burde ha en stor damedukke, som model for klær iaf, men jeg klarer ikke å falle pladask for noen, men med DZ's prislapp går det kanskje an å gamble litt... Aurland/Orlando er ganske pen. Og D.I.M også da*sikle* Jeg har et (veldig) godt øye til Byron jeg *fnisemasse*
|
|
|
Post by skumring on Dec 4, 2007 17:49:07 GMT 1
Kristin! Da er det bare for veslejenta å spare.
Jeg så du hadde falt for et Juri-06 hode, og du kan jo alltids ha det på en dz kropp. Da blir det ikke så dyrt. Jeg tror det skulle gå sånn nogenlunde i fargen, men det kan jo være en god ide å sjekke noen sammenligningstråder på DoA først.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 4, 2007 18:22:58 GMT 1
Japp, hun må spare ja *fnis* Og prøv å gjett hvilken hun vil ha da ?? .... ... .. Hid, helst som fullset *rister på hodet* Jeg tror DZ NS passer dårlig med CP NS, har prøvd å finne bilder, men var så trøtt i går kveld, kanskje jeg misset noe. Jeg vet FantasyDoll (Fdoll) NS skal passe ganske bra, men det er også alt jeg vet til nå. Stakkars lille hode *fnis* Jeg får lete, men i mellomtiden får jeg håpe det blir noe hode på meg i det hele tatt
|
|
|
Post by skumring on Dec 4, 2007 21:44:42 GMT 1
Hm, ja jeg skjønner Hid-valget, han og Ray har de fineste promo-bildene. Skulle jeg hatt en sånn liten en så ville det nok blitt Leng.
Jeg skal se om jeg har bokmerket noen farvecomparisontråder, jeg drev og tenkte på det for en stund siden i forhold til alle de løse hodene mine.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 4, 2007 21:52:14 GMT 1
Jeg så dette bildet på siden til Moggie; Min Claude er "normal skin pink", og det vil IKKE passe CP NS, men kanskje "normal skin yellow" vil ? Hvordan tror du Juri hodet ser ut på en 70 cm kropp ? Hmmm, mye å tenke på gitt *ler* Ja, Hid har kule promo bilder, men han ser lissom ikke ut som kompisen til en 10 år gammel jente da Tiden får vise, om hun er like bestemt på ham siden....
|
|
|
Post by callior on Dec 5, 2007 9:16:36 GMT 1
Jeg ville tro NS pink skulle passe ganske bra til den nye DoD resinfargen (jeg har ihvertfall hørt rykter om at de matcher bra), mens NS yellow ligner mest på Luts sin resin. Desverre varierer den fargen veldig fra dukke til dukke (fra Luts sin side), så det er vanskelig å garantere noe...
|
|
|
Post by skumring on Dec 5, 2007 15:29:57 GMT 1
Normal skin yellow tror jeg vil passe nogenlunde greit til Juri-06 hodet. 70 cm ville være bra hvis du vil ha en høyalv, hodet kan kanskje bli litt lite, men på den annen side så er ikke hodene til 70cm dukker noe større enn de som er til 60cm dukker.
Jeg kan jo ta noen bilder med det Juri-06 hodet jeg har hvis du vil. Dane er jo 70 cm, men har en ganske anderledes kropp enn dz-kroppen, lengden blir jo det samme, så du kan se hvordan det ser ut i det minste.
|
|