Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Dec 23, 2007 2:07:38 GMT 1
Jeg satt og skulle til å bestille meg Dreaming El hode, men så kom jeg til å havne på El-Special-siden, og fant ut at jeg heller vil ha et hode med mer åpne øyne. Problemet er at jeg ikke har råd til, eller har bruk for kroppen. Så. Spørsmålet mitt er om det er noen som kunne tenke seg å splitte bestillingen med meg, og kjøpe kroppen. Om jeg har forstått det riktig, så kommer dreaming-hodet i tillegg, så du blir ikke sittende med bare en kropp X3 Totalet med kursen for øyeblikket er 3675,- sånn ca. Dette er med shipping, og uten face-up på begge hodene (hvilket vil koste mer, per hode). Toll kommer mest sannsynlig i tillegg. Jeg vil betale drøye 620,- + frakt av dette (jeg finner ut hvor mye senere) for hodet, og tollen deler vi også på. Diverse detaljer tar jeg senere om noen er interessert. --- Evt., hvor lett ville det være å modde øynene til et dreaming-hode? EDIT: Forresten, om noen har lyst på noe, så kan jeg sikkert ta det med i bestillingen :3 Nå skal det sies at jeg så absolutt ikke er noe flink til å regne ut hvem som skal betale hvor mye, men finner vel ut av det Jeg er bra utålmodig, så jeg kommer til å bestille i kveld, eller på dagen i morgen senest.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Dec 23, 2007 4:28:13 GMT 1
Det er ikke spesielt vanskelig og modde øyne, syns jeg. Jeg har gjort det på to av dukkene mine, en gang for å åpne øynene mer (på et dreaming El hode, faktisk), og en gang for å forandre formen på dem. Det krever ikke mer enn en skarp hobbykniv, sandpapir, og en maske så du ikke puster det inn. Resin-støv er giftig, og uansett er ikke syntetisk støv bra for lungene.
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Dec 23, 2007 4:40:00 GMT 1
Aha :3 Ja, vi får se hva jeg gjør. Jeg kommer til å bestille i hvertfall hodet i løpet av dagen i dag (søndag), eventuelt i morgen. Har posta på et annet forum, så får se om noen der er interessert en hel dukke. Jeg er egentlig mest skeptisk til å få øynene noenlunde like
|
|
|
Post by skumring on Dec 23, 2007 13:01:49 GMT 1
Ikke så vanskelig å modde resin i det hele tatt. Jeg vet at Ziggy har planer om å kjøpe en dreaming El, du kan jo ta kontakt med henne og høre om hun er interessert i en split.
|
|
|
Post by wowposter on Nov 1, 2008 6:06:47 GMT 1
|
|