|
Post by avnia on Jan 4, 2008 16:27:42 GMT 1
Tenkte å poste litt om et kjøpe/selge/byttemarked i februar (tr.heim) hvis det er noen som er interesert i noe slikt da?? Selv kommer jeg til å ta med litt selvlagde klær, Zoukei-mura pastell sett basic (typen volks bruker), en parykk (platina blond med to krøller 6/7), et par MSD hender (Ani) og en Rozen maiden sølvring . Mulig at jeg tar med flere ting.....jeg må søke gjennom alle dukketingne jeg har først Og hvis det er noen som har en dukke eller to jeg kan låne som klesmodeller (jo flere jo bedre ^^)
|
|
|
Post by callior on Jan 4, 2008 16:55:11 GMT 1
Jeg kommer nok til å ta med noen klær og sko som jeg ikke trenger eller som bare ikke passer i stil eller størrelse til mine dukker. Mest MSD, kanskje noe SD (om jeg ikke får byttet det til de skoene jeg egentlig kjøpte). Jeg har også begynt å hamstre bunadsaktige spenner i perfekt dukkestørrelse, da jeg fant noen i Skien. Rasmus og Spurv er sikkert villige klesmodeller, hvis de passer i størrelse.
|
|
|
Post by skumring on Jan 4, 2008 19:01:18 GMT 1
Jeg tar med klær, accessories og parykker og msc hvis det kommer i tide og dukkene mine stiller selvsagt opp som modeller.
Er det noen som vil ha noe spesiellt så er det bare å ta en titt i salgstråden min og si ifra hvis det er noe som dere gjerne vil prøve.
Og jeg er hel klar for å bytte til meg ting.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jan 4, 2008 21:25:50 GMT 1
Jeg kommer til å ta med klær og parykker. Kanskje noen akryl-øyne og lignende. Har ganske mange øyne. Får se hva jeg finner. Jeg har masse dukkegreier.
Ellers kan alltids dukkene mine være modeller litt, selv om noen av dem poserer dårlig.
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 8, 2008 1:22:37 GMT 1
Jeg kommer til å ta med meg alt jeg har ferdiglaget av klær, og kanskje noen øyne i tilfelle noen vil bytte Forresten, nå som jeg har hodet til Abutilon med parykk og greier, vil luer/hatter osv i den størrelsen være av interesse ?
|
|
|
Post by skumring on Jan 8, 2008 1:28:36 GMT 1
Ja, definitivt Kristin. Luer og sånnt med plass til alveører er det ikke mange av der ute.
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 8, 2008 16:20:23 GMT 1
Okidoki Da skal Abutilon og jeg se hva vi får til i forskjellige design
|
|
|
Post by avnia on Jan 19, 2008 14:42:29 GMT 1
Har to miniatyr dukke former (porselens former) kan brukes til å lage dukker til dukkene. Det er i allefall det jeg har gjort^^ Jamile med sin orientalske dukkeRose Petal (orientalsk, voksen dame) Bilde 1Bilde 2Bru (pike/gutt kopi av en antikk bru dukke) Bilde 1 Bilde 2Har også noe lufttørkende porselen (flytende...ganske gøy) hvis noen har lyst på
|
|
|
Post by wowposter on Nov 1, 2008 6:07:02 GMT 1
|
|