Post by skumring on May 27, 2007 16:22:15 GMT 1
Dette er en liste over hobbybutikker, stoffbutikker, perle og knappebutikker, miniatyrbutikker, garverier, dukke/bamse materialforhandlere og andre som passer inn i denne kategorien.
STOFF
Rainbow fashion www.rainbowtekstil.no/ Stoffer, knapper, bånd, fakepels. Supert utvalg, beste butikken i by'n!
Stoffimport www.stoffimport.no/ tusenvis av quiltestoffer i meget god kvalitet til gode priser. Mekka for boumullsstoff! Selger også scrapbookartikler!
Stoff og stil www.stoffogstil.no/ Masse stoffer i lin, silke, bomull, stretch, møbel og gardinstoffer. Billig! Det er verdt en tur til Drammen!
SKINN
Skinnlåven www.skinnlaaven.no/ny/ Skinn, pels, lær, verktøy, beltespenner, narvsverte og andre skinnbehandlingsprodukter og relaterte artikler. Vel verdt en tur, da kan du nemlig gå i låven og plukke akkurat det skinnet du vi ha. Gode priser, god service og jeg har alltid fått generøse rabatter når jeg har vært der. Kan fint kombineres med en tur til Stoff og stil i Drammen.
Granberg garveri www.granberggarveri.no/ Skinn, pels og lær
Borge garveri www.borge-garveri.no/ Skinn, pels og lær
ULL/ TOVING
Charlotte Buch charlottebuch.dk/ Ull og silke til toving
Hillesvåg ullvarefabrikk ull.no/ Ull til toving, garn og perler
Kartehuset kartehuset.dk/main.aspx Ull og silke til toving. God service, kjapp forsendelse.
PERLER/ KNAPPER
Knappehuset www.perlehuset.no/knappehuset.htm Knapper. Her har jeg vanket siden jeg var liten, da pleide de ha en eske med gartisknapper, det har de ikke lenger, men de har masse flott! Dog er det dyrt der.
Perlehuset www.perlehuset.no/start.htm perler
HOBBY/ KUNSTARTIKLER
Creativ company www.cchobby.dk/ Kunstartikler og nor miniatyrer
Panduro www.pandurohobby.no/menu/MenuServlet Hobbyartikler. Det er dyrt!
Sløyddetaljer www.sloyd-detaljer.no/ Hobbyartikler
Terapisløyd www.terapisloyd.no/ Hobbyartikler
Alt i hobby www.altihobby.dk/Altihobby Hobbyartikler
KEM kem.no/ Kunstartikler. Kvalitetsmaling/ pasteller/ pensler for faceup. Som medlem får du prosenter! Skumrings samboer er medlem, så skal du ha noe herfra kan du kontakte Skumring.
Rebell hobby www.rebell.com/ Modellbutikk. Gunze Sangyo Mr. Color akrylmaling og Mr. Super Clear lakk.
DUKKE/ BAMSE
Glorex glorex.com/ øyne, parykker, wiring
STOFF
Rainbow fashion www.rainbowtekstil.no/ Stoffer, knapper, bånd, fakepels. Supert utvalg, beste butikken i by'n!
Stoffimport www.stoffimport.no/ tusenvis av quiltestoffer i meget god kvalitet til gode priser. Mekka for boumullsstoff! Selger også scrapbookartikler!
Stoff og stil www.stoffogstil.no/ Masse stoffer i lin, silke, bomull, stretch, møbel og gardinstoffer. Billig! Det er verdt en tur til Drammen!
SKINN
Skinnlåven www.skinnlaaven.no/ny/ Skinn, pels, lær, verktøy, beltespenner, narvsverte og andre skinnbehandlingsprodukter og relaterte artikler. Vel verdt en tur, da kan du nemlig gå i låven og plukke akkurat det skinnet du vi ha. Gode priser, god service og jeg har alltid fått generøse rabatter når jeg har vært der. Kan fint kombineres med en tur til Stoff og stil i Drammen.
Granberg garveri www.granberggarveri.no/ Skinn, pels og lær
Borge garveri www.borge-garveri.no/ Skinn, pels og lær
ULL/ TOVING
Charlotte Buch charlottebuch.dk/ Ull og silke til toving
Hillesvåg ullvarefabrikk ull.no/ Ull til toving, garn og perler
Kartehuset kartehuset.dk/main.aspx Ull og silke til toving. God service, kjapp forsendelse.
PERLER/ KNAPPER
Knappehuset www.perlehuset.no/knappehuset.htm Knapper. Her har jeg vanket siden jeg var liten, da pleide de ha en eske med gartisknapper, det har de ikke lenger, men de har masse flott! Dog er det dyrt der.
Perlehuset www.perlehuset.no/start.htm perler
HOBBY/ KUNSTARTIKLER
Creativ company www.cchobby.dk/ Kunstartikler og nor miniatyrer
Panduro www.pandurohobby.no/menu/MenuServlet Hobbyartikler. Det er dyrt!
Sløyddetaljer www.sloyd-detaljer.no/ Hobbyartikler
Terapisløyd www.terapisloyd.no/ Hobbyartikler
Alt i hobby www.altihobby.dk/Altihobby Hobbyartikler
KEM kem.no/ Kunstartikler. Kvalitetsmaling/ pasteller/ pensler for faceup. Som medlem får du prosenter! Skumrings samboer er medlem, så skal du ha noe herfra kan du kontakte Skumring.
Rebell hobby www.rebell.com/ Modellbutikk. Gunze Sangyo Mr. Color akrylmaling og Mr. Super Clear lakk.
DUKKE/ BAMSE
Glorex glorex.com/ øyne, parykker, wiring