|
Post by avnia on Aug 3, 2007 20:44:23 GMT 1
Har endelig fått fikset min første dukke...med hår, hode og kropp...kaller henne Jamile (utales Jameele) En obitsu 60 cm med haruka hode Masse bilder av henne....I de forskjellige klærne jeg har laget. Beklager bare at noen av bildene er rødlige, kameraet har en vane av å gjøre det. Den unge damen i hennes første kjole Hennes neste klesskift, med strykejhern av den gamle typen Nå ut på fototur med min fars game spionkamera Ut å jakte....lurer bare på hvor de andre guttedukkene ble av Smil til kameraet *tja, det var nå et forsøk verdt*
|
|
|
Post by skumring on Aug 3, 2007 23:17:08 GMT 1
Å, fin grønn kjole. Den var ordentlig fjong. Og jeg har akkurat sånnt kamera også, eller rettere sagt, det er Casilda som har det nå
|
|
|
Post by aangell on Aug 4, 2007 0:03:19 GMT 1
Digget den grønnekjolen..
|
|
|
Post by callior on Aug 4, 2007 9:18:20 GMT 1
Elsker den grønne kjolen og bueskytterbildet. Og jeg bare må spørre... hvor fikk du fatt i strykejernet?
|
|
|
Post by ziggy on Aug 4, 2007 12:00:34 GMT 1
Ou, pretty! Hun er søt, og klærne er skikkelig fine.
|
|
|
Post by avnia on Aug 4, 2007 12:52:37 GMT 1
Jeg kjøpe strykhjernet på en turistbutikk ut i en eller annen fjord i norge. Det stod sammen med Norweigan trolls og elger
|
|
|
Post by callior on Aug 4, 2007 21:35:48 GMT 1
Noe så genialt... jeg må nesten sjekke norske turistbutikker. Ganske strålende at jeg snart skal tilbake til turistbefengte Bergen
|
|