|
Post by avnia on Jun 6, 2007 16:07:28 GMT 1
Synes jeg skule vise fram mine 'mindre' dukker. Vi begynner med den eneste han dukken jeg har Seti (hva du får hvis en viking møter en egypter) Conrad (21 cm søtsak) Og så alle damene Ally (min første dukke) Ny Gammel Josèphine Simonette Lolita stil Fransk hoffdame Mira Amber Èliane Bell Jeg har også to volks dukker....men jeg husker ikke navnet deres
|
|
|
Post by ziggy on Jun 6, 2007 20:43:03 GMT 1
Oou, så kule de er:D Likrer spesielt hun der Amber! Har du flere bilder av henne? xD
|
|
|
Post by callior on Jun 6, 2007 22:47:07 GMT 1
Ally er uten tvil min favoritt ^^ Kjempestilige dukker!
|
|
|
Post by skumring on Jun 7, 2007 8:46:51 GMT 1
Ooh! Amber var kjempeflott. Nydelig antrekk. Så utrolig gøy å se deisse dukkene og, de må du ta med på møte så vi får se de på ordentlig. Morsomt med sånne mangaøyne, de ser ut som om de er snappet rett ut fra en tegneserie.
|
|
|
Post by kristinkreations on Jun 7, 2007 17:09:03 GMT 1
;D ;D jeg liker disse ;D ;D Fine dukker i flotte kostymer !!! Jeg skulle også gjerne ha sett dem i virkeligheten.
Har tenkt på å kjøpe, flere ganger, men så har det bare blitt med tanken... Obitsu's 21 og 23 cm barnekropper, og Parabox muffin hoder... Kanksje senere *drømme*
|
|
|
Post by avnia on Jun 9, 2007 9:53:27 GMT 1
Det er mulig at jeg tar dem med meg nordover i sommer....klarer ikke tanken på at de skal være helt alene i 3 uker. og da har jeg flere muligheter til å sy til dem...eller lage flere mønster
|
|