|
Post by ziggy on Jul 15, 2007 20:26:39 GMT 1
Oh wai. Jeg har hatt det masse travelt i det siste, på grunn av jobb og greier så jeg får jo ikke posta ting noen steder lenger nesten! Men uansett, jeg har fått en Blythe, av kjæresten min i bursdagsgave! Hun heter Tomine og jeg syns hun er kjempesøt! Hun er litt enklere å ta bilder av en for eskempel Uma, så jeg tok noen jeg gjerne vil vise fra. Vet at ikke alle er så begeistret for denne typen dukker men jeg syns hun er søt på en veldig rar måte.
|
|
|
Post by callior on Jul 15, 2007 22:37:33 GMT 1
Tomine er nydelig. Men ironisk nok er hodene fremdeles for store for meg... (sier jeg, med Shiwoo bubble head jenta mi ^^)
|
|
|
Post by ziggy on Jul 16, 2007 22:09:16 GMT 1
Takk<3
Hehe, ja hodet er stooort, det var det som gjorde at det tok så lang tid før jeg ble skikkelig interessert. Men jeg syns faktisk det ser større ut på bilder enn irl da. Kan hende det er bare meg. Jeg elsker ansiktet hennes da, hun er søt og glad liksom.
|
|
|
Post by callior on Jul 17, 2007 7:35:22 GMT 1
Nei, det kan godt hende det. Ting blir flatere på bilder, vettu. Noe som bl.a. gjorde at Rasmus alltid så litt "ekorn med nøtter i kinnene" ut på bildene jeg tok.
|
|
|
Post by skumring on Jul 18, 2007 11:50:05 GMT 1
Å, hun er skikkelig fin. Gratulerer!
Blythe er så rare at de blir kule. Og så elsker jeg øyenmekanismen deres! Jeg har sett og sett på Good Neighbour Café Blythen i flere måneder, for den er så søt i teddybjørnklærne sine. Men så har jeg endt opp med å prioritere andre ting.
|
|
|
Post by callior on Jul 18, 2007 12:59:42 GMT 1
Jeg gleder meg noe sykt til å se henne in real life...
|
|