Dette virker som et fint sted å poste tegningene mine, jeg har endelig klart å kave ned 2 av de 4 sessongene vi har (Høst og vinter) Har kun for dronning og prinsesse....har ingen gutter å kle ut enda *buhu*
Jeg hiver med en forklaring siden det er enkle blyant tegninger
Vi begynner likeså greit med Vinter
Prinsesse Istapp
Vinter prinsessens inspirasjon4 deler (7 hvis du regner med kronen, septeret og parykken)
Choker: Enkel hvit knippling...selv om det ser ut som flaggermus
Overkjole: Helhvit med lyseblåe 'istapper nederst'
Vinger: Helhvite....med innslag av blåe fjær, og litt frosting på toppen. Mulig at jeg setter på litt ekstra 'is' på de og for å få den virkelige frosne følelsen
Underskjørt: Mulig jeg går for en hvit/lyseblå der...har ikke bestemt meg enda
Parykk: Fur wig....hvit meg blått i. Skal delvis tvinne tuppene på den for å få det til å se ut som istapper
Dronning snøfnugg
Sjal/hodepynt6 deler (11 deler i alt)
Overkjole: Hvit...mulig meg et sjær av blått i seg, får se hva jeg finner i butikken
Sjal: Lyseblått, gjennomsiktig
Underkjole: Det eneste som er farget på tegningen, blått stretch
Underskjørt: Samme stoff som i overkjolen til prinsessen
Overskjørt: Tynnt knipplings stoff i hvitt
Overkjole: Så hvit som jeg får den. Både skjørtedelen og ermene på overkjolen skal ha perlesnøkrystaller
Parykk: Helt enkel, langt hår med panlugg. Sort eller hvitt, er ikke helt sikker enda
Midjebånd/belte: Enkelt hvitt stoff (mulig at jeg bruker noe av det gamle jeg har) Pyntet med hvite perler, stor hvit silkesløyfe...generelt svært dekorert
Høsten
Prinsesse Løvfall
Bak5 deler (6)
Kjole: Lysebrunt/mørkebrunt stoff, glir fra offwhite til brunt. Sorte lærstropper for å holde 'skjørtet' oppe. Puffete ermer med frynser under
Korsette: Mørke brunt (lær el lignende)
Bloomers: Et sort/orange/brunt høst aktig stoff jeg har funnet
Hodebånd: Lolita stil (som resten av antrekket vil jeg si) blonder, 'bær' og masse pynt
Parykk: Rød vill fur wig
Dronning Aceria (lønn)
Bak3 deler (5 i alt)
Kjole: samme stoff som i prinsessekjolen, innerforet er i samme stoff som prinsessens bloomers. 1 sort lærreim for å holde kjolen oppe/samlet. Samme sorte lærstropper rundt halsen (bindes i en sløyfe bak) Lange ermer som er frynsette nederst
Korsette: Mørskebrunt lær...samme som prinsessens
Parykk: rød og like vill som prinsessens...bare litt lengere
håper det er greit at jeg låner tråden din Shaded Mazoku...virket som det beste stedet å poste