|
Post by avnia on Aug 11, 2007 23:16:16 GMT 1
|
|
|
Post by skumring on Aug 12, 2007 10:42:33 GMT 1
Den var innmari fin. Hva har du tenkt å ta for kjolen din? Stoffet ser herlig ut. Gleder meg til å se flere bilder.
Du kan prøve å ta bilder ute i dagslys for å få frem mønsteret bedre, og hvis du har mulighet for å stille inn hvitbalansen på kameraet ditt, så er det et hett tips. Har kameraet ditt en makrofunksjon, gjerne avmerket med en blomst, så er dette en super innstilling for nærbilder av ansikt eller detaljer på klær du gjerne vil vise frem.
|
|
|
Post by aangell on Aug 12, 2007 14:02:03 GMT 1
Kjolen ble kjempe fin Avina! Mønsteret ser veldig antikk ut ;3
|
|
|
Post by avnia on Aug 12, 2007 14:14:22 GMT 1
Jeg kan nok ikke ballansere hvitbalansen på kameraet, men jeg har tatt noen bilder ute. Kle på seg Vi begynner med underbuksene Så underskjørtet Nå skjørtet Må ikke glemme skjorten (hviken ung dame går ute i bare underskjorte...tsk tsk) Ferdig Pene roser Ut å vanne blomstene...håper ikke husverten klager Det er så varmt ute....skal jeg bade Jeg skal ha 250 kr for drakten, men da følger det med skjørt, skjorte, lolita hodebånd, underskjørt og bloomers (aner ikke vha det blir på norsk)
|
|
|
Post by skumring on Aug 12, 2007 15:36:07 GMT 1
Oj, sier det en gang til jeg, innmari fin. Nydelig stoff. Du er flink. Elsker bildet der hun vanner blomstene. Hvor fikk du tak i vannkanne forresten? Aim-ah burde hatt noe slikt å vanne treet sitt med. Hun har nemlig begynnt å dyrke seg en tryllestav Bloomers er mamelukker på norsk. En mamelukk er en halvlang ullunderbukse, særlig brukt av kvinner. Plagget har fått navn etter mamelukkene, som bar bukser med løse bukseben. De moderne mamelukkene kom på moten på 1800-tallet. Hentet fra «http://no.wikipedia.org/wiki/Mamelukk_%28klesplagg%29»
|
|
|
Post by avnia on Aug 12, 2007 17:36:52 GMT 1
Vannkannen kjøpte jeg på kreative...den lokale (og eneste) hobbybutikken i sandnes. Kostet 30 kr, de hadde et lite spann (32kr) og ev vannbalje (36 kr) De hadde også fjøslykt. Tror det er panduro ting, men er ikke sikker
Hvordan dyrker Aim-ah en tryllestav...Jamile skulle gjerne ha hatt en (hun trenger den til Galtvort kostymen jeg skal lage til hennne)
|
|
|
Post by kristinkreations on Aug 12, 2007 18:49:10 GMT 1
Ojojoj, så flott !! og så mange deler !! Skikkelig søtt lolita aktig, du er kjempeflink ;D Og de begoniaene ble sikkert glad for litt vann i solskinnet
|
|
|
Post by skumring on Aug 13, 2007 21:37:22 GMT 1
Da får jeg ta meg en tur på Panduro, jeg har aldri sett noe sånnt der før, men kanskje de har fått noe nytt! Jo, Aim-ah dyrker trær i små potter på balkongen min, det er mest eiketrær det går i, for de nøttene spirer så lett. Hovedsaken er at den blir så rett som mulig og uten greiner. Det blir nok mer en lang stav hun kan gå rundt med enn en liten tryllestav, så jeg ser for meg at hun kommer til å drive på med det et par år. Hvis hun ikke har magiske evner som får trærne til å vokse fortere da. Hittil har hun ikke framvist noe slikt triks dog. Det burde ta langt kortere tid å dyrke frem en liten tryllestav. Jeg burde se til å få tatt noen bilder av alt det som foregår her. Jeg er bare så altfor nøye på at ting skal se fint ut, det er nok ikke alltid det er like bra å være fotgraf av yrke
|
|
|
Post by noni on Sept 1, 2007 19:58:51 GMT 1
Den var veldig pen, likte spesielt lolita hodebåndet og underbuksene
|
|