|
Post by kristinkreations on Dec 18, 2007 0:16:22 GMT 1
|
|
|
Post by avnia on Dec 18, 2007 16:58:39 GMT 1
Å gud så søtt.....du vurdere vel ikke å strikke til større dukker?
|
|
|
Post by callior on Dec 18, 2007 17:08:13 GMT 1
De var kjempestilige! Skikkelig julejakke det der ^^
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 18, 2007 18:07:31 GMT 1
Takk ;D Joda, jeg jobber med saken, ang. strikking til de større dukkene, men akkurat nå er det snart jul, og det betyr mye mindre tid til "morro" Den lille grønne hettejakka er på vei til USA, for å brukes til akkurat julebilder. Men jeg tenkte faktisk ikke "jul" da jeg laget den, ville bare få til de lommene, så jeg tok det første nøstet jeg fant. *ler*
|
|
|
Post by CHANGEME on Dec 18, 2007 18:50:29 GMT 1
Awwww så nudelig ^^
|
|
|
Post by skumring on Dec 18, 2007 19:27:13 GMT 1
Kjempefine lommer. Venter bare på at du begynner å lage klær for store dukker jeg.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 18, 2007 20:34:51 GMT 1
Takker og bukker Jeg skulle gjerne prøvd meg på SD størrelse, men det tar laaaang tid før jeg har en modell i hus. (Jeg venter meg gul og blå på hodet hans ennå ) MSD størrelse har jeg jo i huset, men foreløpig har det blitt mest luer, votter, skjerf og armvarmere. Har en femi genser på pinnene og et mørkt/brunt genser/lue sett som mangler knapper, ting tar tid *fnis* Om noen har en stor kropp de tør å låne bort, hadde det nok blitt fart på sakene i den størrelsen også
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Jan 2, 2008 23:04:54 GMT 1
Hadde jeg bare kunnet strikke som deg! XD Veldig søt :3 Gleder meg til du får modellen din, som du sa, slik at du kan strikke til større dukker :3
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 2, 2008 23:59:03 GMT 1
Takk harle ;D Jeg har strikket i over 25 år nå, så jeg har vel et lite forsprang Bare øvelse gjør en god vettu ! Jeg har et par mini/msd sized plagg ferdige, skal forvaske og fotografere snart, de er jentete da.... Og noe i SD/delf størrelse blir det ikke på leeeenge, må finansiere stor kropp først *ler*
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Jan 3, 2008 0:11:40 GMT 1
Jentete er virkelig best! Jeg liker iallefall det. Da får jeg vel en MSD og evt. en tiny før du får deg en SD da, regner jeg med? Hehe! Men jeg vil gjerne kjøpe noe fra deg når det skjer. :3 Elsker de små kjolene dine! ^^
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 3, 2008 15:59:36 GMT 1
Jentete er virkelig best! Jeg liker iallefall det. Hehe, på jenter gjør jeg også det, men jeg foretrekker å se andre farger enn rosa på gutter Da får jeg vel en MSD og evt. en tiny før du får deg en SD da, regner jeg med? Hehe! Men jeg vil gjerne kjøpe noe fra deg når det skjer. :3 Elsker de små kjolene dine! ^^ Takk Og ja, du skal ikke se bort fra at det tar lang tid før Abutilon får seg kropp. Kommer an på så mye....
|
|
|
Post by nellie on Jan 7, 2008 18:14:25 GMT 1
for en søt jakke!
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 8, 2008 16:18:55 GMT 1
Takk Nellie Jeg har to-tre jakker i mini størrelse med sånne lommer på nå, må bare sy i knapper og ta bilder
|
|