|
Post by avnia on Dec 28, 2007 15:51:37 GMT 1
Jeg syntes Nimue hadde litt lite klær (og Jamile begyner å bli lei av å dele) så jeg måtte sy noe til henne. Hun er nok nødt til å posere litt...intill jeg lærer meg å få henne til å se naturlig ut, hun ser så betuttet ut. Og her bestemte hun seg for at hun skulle se skrått på meg Kanskje dette er mit første 'kolleksjon', sommertøy til småalver ;D
|
|
|
Post by skumring on Dec 29, 2007 21:13:04 GMT 1
Å, nuttent, og hun ser skikkelig betuttet ut, men såå søt. Hun der ut som om hun treneger en god klem.
Får jeg lov å komme med litt konstruktiv kritikk? Jeg gjør det uansett jeg. Det ville sett mye proffere ut dersom du brukte usynlige sting til å legge opp kjolen med. Hvis du ikke vet hvordan det gjøres, kan jeg sikkert lære deg neste gang vi treffes. Og det kunne vært en ide å fóre toppen, ikke armene, men bare bolen, så hadde man ikke sett puppene så godt gjennom det tynne stoffet og halsen kunne få en bedre avslutning.
|
|
|
Post by avnia on Dec 29, 2007 21:42:19 GMT 1
usynlige sting hørtes fint ut
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Dec 30, 2007 0:57:41 GMT 1
Veldig søt kjole! ^^
Jeg vil også komme med et lite tips. Jeg tror kjolen vil se veldig søt ut med litt blonder! Kanskje for å dekke over litt sting? Eller nederst på kjolen. (Jeg er veldig glad i blonder skjønner du, hehe..) Det beste er vel de tynne blondene på litt under centimetern? Jeg har nettopp bestilt noen meter med det i forskjellige farger fra ebay, så hvis du ikke finner noe noested så kan du få av meg :3
|
|