|
Post by avnia on Feb 5, 2008 23:45:33 GMT 1
Bestemte meg for (midt i alt det andre jeg gjør) å lage Jamile en ny kjole....nå føler jeg trangen til å lage en til Nimue å Ehem....det var tre gutte dukker på Desucon treffet...noen som vil inrømme noe Det er egentlig slik kjolen skal se ut...ikke så pent må jeg si Men legg til et bånd og den blir mye bedre Og en poke bonnet Mulig at den ble litt liten...men passer da utmerket til minifee/Unoa Jamile: Jeg ser jo ut som Holly Hobbie
|
|
|
Post by skumring on Feb 6, 2008 2:29:52 GMT 1
Det var akkurat det jeg skulle si: "Se! En Holly Hobbie kjole!"
Og hun så virkelig gravid ut på det første bildet.
Er det båndet rundt halsen en del av kjolen, eller er det bare pynt? Rysjene nederst ser litt stive ut og stikker litt ut, mulig det hadde lønnet seg å presse de ned. og stryk stoffet før du syr av det, jeg ser en heftig brettekant foran på kjolen. Stryke ut sømmene hadde vært lurt også.
Ellers var det fine puffermer og spennende med kyse. Hva har du lagd den av? Hva er det du stiver den av med?
|
|
|
Post by ziggy on Feb 6, 2008 3:42:06 GMT 1
For en kjempesøt kjole, særlig med det båndet på! Jeg liker stoffet veldig godt. Jeg har egentlig ikke noe å bidra med, måtte bare kommentere at den var veldig søt, og at jeg også er ganske interessert i hvordan du laget den kysen!
|
|
|
Post by avnia on Feb 6, 2008 23:31:03 GMT 1
Det var akkurat det jeg skulle si: "Se! En Holly Hobbie kjole!" Og hun så virkelig gravid ut på det første bildet. Er det båndet rundt halsen en del av kjolen, eller er det bare pynt? Rysjene nederst ser litt stive ut og stikker litt ut, mulig det hadde lønnet seg å presse de ned. og stryk stoffet før du syr av det, jeg ser en heftig brettekant foran på kjolen. Stryke ut sømmene hadde vært lurt også. Ellers var det fine puffermer og spennende med kyse. Hva har du lagd den av? Hva er det du stiver den av med? Driver på å stryke kjolen nå.... Brettekanten forran kan jeg nok ikke gjøre noe med....da smelter frontpanelet Båndet rundt halsen er en del av kjolen Kysen er faktisk laget av filt ....kan sikket vise på dollconen hvordan jeg gjør det hvis noen er interesert
|
|
|
Post by callior on Feb 7, 2008 1:18:26 GMT 1
Rasmus fraskriver seg alt ansvar for situasjonen. Men jeg liker kjolen. Og har VELDIG lyst til å lære å lage kyse!
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Feb 7, 2008 3:35:22 GMT 1
Utrolig søtt! Awww, jeg vil også sy ordentlig og fint ~ men jeg skjønner meg ikke på oppskrifter, og ikke klarer jeg sy noe selv heller aw aw aw Pen kyse~ <3 Helt herlig <3 (jeg er veldig glad i blonder og sløyfer/sløyfebånd) Driver selv og lager en kimono.. Det er liksom det eneste jeg klarer Hvis jeg i det hele tatt klarer det. ^^;
|
|
|
Post by skumring on Feb 7, 2008 21:54:32 GMT 1
Oj, Prøv å dampe den bretten, det blir ikke så varmt som å stryke.
Og, ja! Selvsagt må du fortelle oss alle hemmelighetene ved det å lage Holly Hobbie kyser.
|
|
|
Post by avnia on Feb 12, 2008 22:52:41 GMT 1
Jeg burde ha gitt meg mens leken er god...men nei da, må lage mer Ikke det beste, og så endte det opp md hjerte mønster (tja...mulig valentines pynt) Skal inrømme a atdesigne på denne stammer fra en franske vitsetegning Og jeg er en smule for glad i pynt, 6 roser, en klase bær (røde...synd at de ikke syntes) og en gdigen sløyfe. Hadde noen vinterbær, men fikk ikke plass til dem :I
|
|
|
Post by skumring on Feb 12, 2008 23:03:00 GMT 1
WOW! Elsket den forfra, fra siden ble den litt mye vitsetegning for meg. Men WOW! Det er alt jeg har å si, og, ja, og så at det hadde vært enda finere dersom det gikk an å få stoffet stramt rundt hele. Jeg bare må lære å lage en sånn på DollCon. Har ikke peiling på hva jeg skal ha den til, men det er bare så kult at jeg må lage en.
|
|
|
Post by anayokari on Feb 21, 2008 23:10:20 GMT 1
Så utrolig fine! Du gjør at jeg får lyst til sy! ^_^
Men kan du beskrive litt kort hvordan du lager en sånn kyse, siden jeg ikke skal på treff?
|
|
|
Post by avnia on Feb 27, 2008 20:40:01 GMT 1
Driver å lager en tutoral (siden jeg glemte det) men batteriet mitt dør hele tiden på meg *mumle*
|
|