|
Post by callior on Feb 9, 2008 23:43:57 GMT 1
|
|
|
Post by skumring on Feb 10, 2008 0:28:24 GMT 1
Emmm... nå var det litt vanskelig å se hva det er jeg skal se på bildene dine igjen. Har hun lue på hodet?
Kan du ikke ta noen ute i dagslys i morgen, jeg vedder på at det blir lettere å gi kritikk da.
|
|
|
Post by callior on Feb 10, 2008 0:30:17 GMT 1
Hehe, skal prøve. Ble bare nettopp ferdig med den, og ville vise frem
|
|
|
Post by avnia on Feb 10, 2008 0:32:30 GMT 1
Ser lovende ut...kjempesøt. Sier sikkert noe mer i morgen ^^
|
|
|
Post by aangell on Feb 10, 2008 15:37:38 GMT 1
Jeg har ikke så mye kritikk å gi på arbeidet, men søt var hun. Hun ser veldig gammel norsk ut :3
|
|
|
Post by skumring on Feb 10, 2008 18:47:08 GMT 1
kanskje sømmene inn på lua? Så blir den ikke så spiss. Liker stilen på toppen, men savner armer, det ser kaldt ut uten. Kle på deg, jeg fryser syndromet kan man vel kalde det. Søtt med tøffler. Eh... Pukiluki søt? Jah! Finst stoff i skjørtet, men det ser litt stivt ut. kanskje det hadde hjulpet å vaske stoffet en gang eller to.
|
|
|
Post by ravnsvart on Feb 10, 2008 19:19:55 GMT 1
Helledussen så nydelig Vette er! Hun poserer dessuten kjempefint. *Må ikke ønske seg pukipuki, har studielånsregning, må ikke ønske seg...* Jeg liker virkelig designet på klærne, de kler dukken og ser gammelmodige og sjarmerende ut. Men mer teknisk, så blir det mye "råkanter", hvilket er forståelig nok siden de er bittesmå... Jeg ville ha forsøkt å brette inn kanten på luen, og evt supplert med bånd eller smale blonder langs kantene på ermehull og lue. Jeg tror at toppen ville sette enda søtere ut med små sommerfuglermer eller halvlange ermer.
|
|
|
Post by ziggy on Feb 10, 2008 20:15:28 GMT 1
Syns den var skikkelig søt. Jeg tenker på noen illustrasjoner til "Hans og Grete" jeg så en gang:D
|
|