|
Post by callior on Nov 14, 2007 15:51:10 GMT 1
Kjempeide! Jeg skriver meg opp på MSD bytteringen, siden jeg bare kan sy i MSD størrelse. Men hvis noen har lyst å lage noe for en tiny (på størrelse med en Kelly dukke (Barbies lillesøster)) så mottas det med takk siden jeg nå har bestilt en ny tiny. XD
|
|
|
Post by avnia on Nov 14, 2007 15:53:13 GMT 1
Yay...da melder jeg meg på i begge (MSD og SD)
|
|
|
Post by kristinkreations on Nov 14, 2007 19:26:13 GMT 1
I byttering er jeg gjerne med også Siden alle mine egne er tinyer, så blir jeg vel med på msd-ringen jeg, og så får Anoush gave Ehhh, om jeg får skrapet sammen nok cash, blir det en puki (Sugar) på meg/oss også, men jeg tviler på at den er her i tide til å lage og sende noe, om det ordner seg med penger altså... Tror du at Shelly/Kelly ting vil passe callior ? For sånne modeller kan jeg nok finne i huset Og jeg har forresten noen bilder jeg må få tatt, og sendt deg
|
|
|
Post by callior on Nov 14, 2007 20:38:07 GMT 1
Jepp, de sier at Shelly/Kelly ting skal passe... Er på vei over til galleriet for å se på bildene nå
|
|
|
Post by skumring on Nov 14, 2007 21:55:30 GMT 1
Jeg lagde tre kategorier jeg, så nå har vi sd, msd og tiny.
Avnia! Hvilke dukker er det du melder på? Husker ikke navnene deres, er såå dårlig på navn. *skamme seg*
|
|
|
Post by avnia on Nov 15, 2007 21:00:23 GMT 1
Jamile og lille alv (hun får kroppen i desember)
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Nov 15, 2007 22:55:04 GMT 1
Melder meg på både MSD og SD, tror jeg nok. Og hvis det trengs flere til Tiny kan jeg godt være med der, og. Tipper jeg skal melde Flea og Dusk på SD, Kenaniah og Thaddeus på MSD (duh XD) og Terra på Tiny hvis det trengs deltagere der.
|
|
|
Post by skumring on Nov 17, 2007 0:14:16 GMT 1
Sha! Jeg satte opp Terra på tiny, i håp om at det skal komme noen flere der, synd om de aller minste ikke får noe til jul.
|
|