|
Post by skumring on Oct 20, 2007 16:29:19 GMT 1
Jo, jeg lurte da på om noen er interessert i å være med på en swap? Eller lage en byttering, eller rett og slett være med på en overraskelsespakke i posten greie.
Noen som har lyst? Burde vi ha noen regler for byttingen? Noen som har noen meninger?
Edit: * Det blir byttering.
* Det er tre kategorier. SD, MSD og tiny. Du kan melde deg på så mange kategorier du vil med så mange dukker du vil.
* Frist for sending av pakker er Mandag 10. Desember.
* Maxprisen er Nok. 50,-
* For å gjøre det litt spennende synes jeg vi skal gjøre det slik at det er dukkene som bestemmer gavene.
* Din(e) gave/r) skal sendes til personen som står nedenfor deg på lista, den som er nederst på lista skal sende til den som står øverst på lista. (Jeg skal omrokkere den når flere har meldt seg på.)
De som er med er: SD Skumring - Casilda Sha - Flea Avnia - Jamile Skumring - Master Dane Sha - Dusk Skumring - Aim-ah
MSD Skumring - Mouse Kristin - Anoush Sha - Thaddeus Callior - Rasmus Avnia - lille alv Callior - Spurv Sha - Kenaniah
tiny Sha - Terra
|
|
|
Post by avnia on Oct 20, 2007 20:03:06 GMT 1
Ja...interesert.
Kanskje man skulle ha en maksgrense på verdien på varen?
|
|
|
Post by skumring on Oct 21, 2007 21:57:29 GMT 1
Makspris er en god ide.
Hva med å ha en julegave swap? Det er jo snart jul, og dukkene mine kommer neppe til å få gaver av andre enn meg. Hva med om dukkene våre kunne gi hverandre gaver, det hadde vært artig synes jeg.
|
|
|
Post by avnia on Oct 21, 2007 22:15:43 GMT 1
Ja...det høres ut som en god ide. Jeg er med på flere jule swaps via flere forum og det kunne vært gøy med en norsk en og
|
|
|
Post by callior on Oct 21, 2007 22:18:22 GMT 1
Jeg er med på juleswap! Spørs kanskje litt på når siste sendedatoen er, men jeg har lyst.
|
|
|
Post by skumring on Oct 21, 2007 22:30:25 GMT 1
Må vel sende ut senest to uker før julaften for å ha de i tide.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Oct 22, 2007 13:38:00 GMT 1
Høres gøy ut, ja. Selv om tanken på hva mine dukker ville ansr som passende gaver skremmer meg
|
|
|
Post by skumring on Oct 24, 2007 21:12:18 GMT 1
Sha! det er akkurat det som kan gjøre en slik swap litt anderledes og spennende.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Oct 25, 2007 21:06:58 GMT 1
Sant nok. Men jeg burde vel sørge for at det er de "fornuftige" av mine som ender opp med hovedansvaret. Som innebærer hele tre av femten. *ler*
|
|
|
Post by skumring on Nov 3, 2007 18:04:43 GMT 1
Hehe. Ja, det er kanskje best, så slipper vi brevbomber eller døde mus Men det hadde vært artig med en merkelig gave også. Skal vi sette maksprisen til Nok.50,-? Eller hva synes dere? Og skal vi lage en liste over hvem som vil være med? Det her blir altså en julegaveswap der dukkene er de som gir hverandre gaver. Og pakkene skal sendes ut senest 10. December. Av mine så kommer Master Dane til å være med, og Casilda tar nok ansvaret for resten av gavene. Mouse har vært så opptatt med Halloween at Julefeiring har gått henne hus forbi hittil.
|
|
|
Post by callior on Nov 4, 2007 2:00:58 GMT 1
Jeg er med. Rasmus og Spurv får samarbeide om sakene ^^
Makspris på 50,- høres bra ut. Blir det byttering eller skal vi sende ut til alle?
|
|
|
Post by avnia on Nov 4, 2007 12:13:22 GMT 1
Jeg vil pgså være med
|
|
|
Post by skumring on Nov 6, 2007 16:35:51 GMT 1
Hva synes folk da? Byttering eller gaver spesiellt til hver og en? Jeg er litt for gaver til hver og en jeg, da kan det gjøres litt personlig eller dukkelig er kanskje det rette ordet.
|
|
|
Post by callior on Nov 6, 2007 20:03:37 GMT 1
Jeg har mest lyst på byttering, men er med på gaver til hver og en om flertallet vil det
|
|
|
Post by skumring on Nov 14, 2007 15:06:22 GMT 1
Vi kunne jo ha to bytteringer, en for sd og en for msd. Slik at man ikke ender opp med noe som ikke passer i størrelse.
|
|