Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Feb 26, 2008 0:14:02 GMT 1
Etter min mening burde menneske og dukke eie en lolita kjole. Elsker den stilen. Har en rosa selv, men grodd meg så stor over enkelte deler av kroppen, så ser bare ut som en flodhest i en rosa og sort dukkekjole... Men Emily sin passet såååå godt! Da har vi finklær i boks! ;D Jøss. pakke til dronningen på alle hauger. Det syns hun var moro. Stoooor pakke for lille dukken. <3 Oj oj oj, så spennende. Og bobleplast til mor. ;D Alle delene. Fine eBay med fine butikkene. Mine anbefalinger til denne personen. Så fikk vi på henne dem. Ingen klaging over stor rumpe idag. Bare bysten som slet. Følte seg skikkelig kongelig nå. Blir ikke å høre slutten på det... Skal vente til hun sover så jeg kan få kose meg med det jeg liker - klesvask! X3 Hodepynten. Fjerna den store blomsten... Vi fikk sko og! Et H****** å få på, men verd det. Råtøffe! Og nå henger klærne til tørk og Emily surer fordi hun ikke fikk ha dem mer på. Men skal ut på onsdag å gå til pratedame, så da får hun vist seg fram. Pluss hun har en SVÆR bestilling fra Moggie`s butikk med klær som kommer. Blir siste gangen jeg ofrer kosepengene mine på henne nå... For vil ha venner til henne. <333 - Kos people!
|
|
|
Post by avnia on Feb 26, 2008 19:41:16 GMT 1
Ser ut som hun ble svært fornøyd med kjolen ^^
|
|