|
Post by Shaded Mazoku on Aug 14, 2007 17:20:46 GMT 1
|
|
|
Post by avnia on Aug 14, 2007 18:22:29 GMT 1
Kjempefin han der Evil mystic mages....hørtes ikke helt bra ut det der ;p
|
|
|
Post by callior on Aug 14, 2007 18:36:26 GMT 1
Hehe, med tanke på hvor små hoder Hounds har kan du kanskje låne Spurvs turkise parykk Han ser flott ut, da. Hvordan er han å posere? Norges andre Hound, om jeg ikke teller feil. Ikke ille!
|
|
|
Post by kristinkreations on Aug 14, 2007 20:36:07 GMT 1
Ooooooo, Hound har alltid vært en av mine favoritt "menn" *fnis* Gleder meg til å se mer av ham !!
Dere kommer ikke til Trondheim i november vel ?? *hint, hint*
Gratulerer med ny fyr, og god bedring !!!
|
|
|
Post by callior on Aug 14, 2007 20:43:15 GMT 1
Hehe, jeg har planer om å komme oppover for et aldri så lite dukkemøte. Har allerede reservert plass hos Chez Sigrid ^^
Skal bli spennende... hva med deg, Sha?
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Aug 14, 2007 21:28:01 GMT 1
Takker for kommentarene! Han er et pes å posere, men jeg var forberedt på det. Dollshe dukkene er temmelig notoriske sånn. Kan ikke si jeg bryr meg så mye. *ler* Og jeg fikk ham faktisk til å stå rett fra boksen, til mamma kom inn og lo av den nakne dukken på stuebordet...
Vet ikke helt om jeg reiser til Trondheim ennå. November har en lei tendens til å være full av eksamener.
|
|
|
Post by aangell on Aug 15, 2007 0:04:30 GMT 1
Flott fyr du har fått i hus ^^
|
|
|
Post by skumring on Aug 15, 2007 10:22:23 GMT 1
Å, herregud så anderledes han er enn Dane! Jeg ser jo Hounden inni der en plass, men forskjellene er så store allikevel.
Onde mystikere høres skummelt ut *grøss*. Gleder meg virkelig til å se noen fotohistorier med de to der.
Hvis du vil kan jeg sikkert lage en blå furwig til ham, jeg har masse blå fakepels og jeg har jo hodemodell boende her.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Aug 15, 2007 13:27:11 GMT 1
aangell: Takker!
skumring: Det er en av favoritt-tingene mine med hobbyen; hvordan to dukker av samme modell kan se helt forskjellige ut utifra hva eierene gjør med dem. Karakteren Magus er basert på har en slags vampyr-ish look, med mye blå-grå toner. Gir en fin kontrast med Fleas rosa-toner.
Blå pelsparykk hadde vært flott! Jeg har ham i en hvit pelsparykk nå, og det ser bedre ut enn den røde parykken, men fargen er likevel feil.
|
|
|
Post by callior on Aug 15, 2007 13:34:09 GMT 1
Ah, true. Jeg er "bortsjemt" med eksamnene mine i Desember, jeg ^^
|
|
|
Post by ziggy on Aug 16, 2007 15:49:15 GMT 1
Wee, konge:D Han er skikkelig stilig<3
|
|