|
Post by skumring on May 26, 2007 0:04:51 GMT 1
Jeg bare må spamme litt og vise frem dukkene mine nå da vi har fått norskt forum og greier. Trist Master Dane Aristokratisk Master Dane Og Master Dane en gang til for godt mål Aim-ah i skimpy klær i vårsolen Aim-ah i kule nye klær Aim-ah i nunofiltkjole og med en av sine sprø parykker Aim-ah i nunofiltkjole igjen, nå med sort parykk Casilda i grønne omgivelser Og til sist: Fra DollConN Aim-ah, Casilda og Uma Sånn, det var det, jeg bare måtte spamme litt.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on May 26, 2007 7:28:13 GMT 1
Mmm, spam. Heh. Spam i vei, alltid gøy med bilder av dukker.
|
|
|
Post by Katia on May 26, 2007 9:11:34 GMT 1
Selvom jeg har set største delen af de her billede før, gør det dem da ikke mindre smukke <3 Det sidste billede kan jeg ret godt lide, det ser hyggeligt ud xD
|
|
|
Post by CHANGEME on May 26, 2007 10:00:10 GMT 1
I like spam. Dukkene dine er så flotte Uma også.
|
|
|
Post by callior on May 26, 2007 10:28:32 GMT 1
Som alltid er jeg helt forelsket i Casilda. Jeg likte bildene av Dane, da. Har ikke sett så mange av ham fra før ^^
|
|
|
Post by skumring on May 26, 2007 10:51:49 GMT 1
Katia! Det var ordentlig hyggelig på DollConN, du burde vært der, men kanskje neste gang...
Arcalae! Tusen takk! Jeg er kjempefascinert av Uma jeg og.
Callior! Ja, Master Dane er et sjeldent syn. Men jeg håper jeg får tatt litt mer bilder av ham når jeg er ferdig med å bruke ham som nunofiltmodell.
|
|
|
Post by ziggy on May 26, 2007 20:08:18 GMT 1
Oooou, Uma:D Kjempefine bilder da. *fangirls Dane*
|
|
|
Post by nellie on May 28, 2007 16:44:54 GMT 1
Så fine bilder Jeg må henge i med strikkingen til deg snart, har gått litt treigt pga skolearbeid Likte spesiellt godt aristokratiske Dane
|
|