|
Post by callior on Aug 31, 2007 22:53:23 GMT 1
Rasmus kom hjem i går. Og jeg hadde penger. Kombinert førte det til at jeg har kjøpt mer dukketing enn på lenge. Forbred dere på en billed-kaskade! ;D (og sorry at de er så tullete...) Spruv: I HAS BUCKET!!! Spurv: OG BADEAND! Rasmus: Hah! Jeg har ansikt! Spurv: *gliser og skyter ut brystet så buttonen og munspillet synes* Rasmus: Men jeg har koffert. Og gitar. Jeg kan dra på turne! Spurv: Du kan bare ett grep! Rasmus: Det ene grepet vil gjøre meg til rockestjerne og du kan være bitcha mi! *lugger henne* BONUS: Emo kid number one; Rasmus. Søsknene kan holde fred. De bare foretrekker å kjegle. Noen som vil ha en knæsh rosa hundesofa i SD-størrelse? *ser seg rundt* Trodde ikke det, nei Personifiseringen av "OH! SHINY!"
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 1, 2007 11:39:47 GMT 1
Du fant mye gøy ser jeg! De munnspillet er fantastisk.
|
|
|
Post by callior on Sept 1, 2007 11:51:17 GMT 1
Jeg hadde det ALT for morsomt. Merkelig nok var det ikke grusomt dyre ting heller ^^
|
|
|
Post by skumring on Sept 1, 2007 16:52:17 GMT 1
For en forferdelig nydelig gyselig sofa! Og Rasmus her jo blitt kul etter å ha vært på utenlandstur jo! Lurer på hva slags merkelige ting han har fått tøtet inn i hodet sitt på den turen.
|
|
|
Post by nellie on Sept 1, 2007 18:34:20 GMT 1
Så tøffe de var! Likte bøtten veldig godt, den var veldig blå og fin
|
|
|
Post by CHANGEME on Sept 1, 2007 18:42:39 GMT 1
Oooh bra shoppingtur Der var det mye fint ^^ Hvor har du handlet alle disse fine tingene?
|
|
|
Post by callior on Sept 2, 2007 0:03:35 GMT 1
skumring: Jeg kan bare ikke få fullskrytt Li Xue. Hun gjorde en sinnsykt god jobb på å "reparere skadene" på ansiktet hans, og han ser fantastisk ut. Han trenger fremdeles øyevipper, da. Men det ordnes når jeg har overskuddet til å banne til et par øyevipper i noen timer. Sofaen er faktisk beregnet for hunder, men hvorfor noen vil kjøpe DEN til bikkja si vet jeg ikke... nellie: Vel, du vet hvordan Spurv er med primærfarger Jeg synes også den er skikkelig stilig. Ikke ofte man finner msd-bøtter i skikkelige materialer! arcalae: Sofaen på en dyrebutikk i Skien, munspillet, bøtta og masse pepperkakeformer i rett skala til 10 kr stykket fant jeg på en lekebutikk som heter Byssan Lull og ligger nedenfor gamle gågata i Bergen, buttonen er fra et sett med tre fra H&M, kofferten fra Panduro Hobby og badeanden fra en random stasj-butikk. Badeender har Skumring, og er du interresert i noe av det andre kan jeg sikkert stikke og kjøpe for deg ^^ (det gjelder forresten alle)
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 4, 2007 17:27:17 GMT 1
Er det ikke morro å jakte på "in scale" saker og ting ? Det blir for øvrig vanskeligere jo mindre dukken er Masse fint du har funnet, badeanda er min favoritt ;D Den rosa hundesenga/sofaen tar kaka, prøver å se for meg min gutt i den *grøsser*
|
|
|
Post by callior on Sept 4, 2007 19:04:10 GMT 1
Hehe, jeg har blitt helt huka på å titte etter småting til dukkene mine. Men tror vi skal spare verden for en rosa hundesofa. Men Ikea hadde dukkestore metall-boller ;D (jeg må gi meg snart... før de overtar leiligheten fullstendig).
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 4, 2007 19:12:45 GMT 1
*fnisemasse* Etter at Pixie kom i hus har jeg absolutt oppdaget at det finnes myyyyyye mer som passer ja.... HELDIGVIS er hun ikke min (Det meste jeg har samlet har passet for "barnedukker", 5"-10", så da blir det meste for stort uansett...) Ang. å overta leiligheten...det skjer før eller siden med dukker, bare gi opp først som sist *ler*
|
|
|
Post by callior on Sept 4, 2007 23:04:15 GMT 1
Jeg tror det sier nok når jeg kommer hjem fra Ikea med dukkestore metallboller... Som nå er fylt med dukkestort potetgull fra min personlige Pringleseske.
Men nå er det jamt slutt. Han har gitar og potetgull, så han får være fornøyd med det!
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 5, 2007 0:10:40 GMT 1
Jeg visste det *ler* Men for mange gutter i en viss alder, er gitarer og potetgull alt som skal til for at verden er perfekt, så han er sikkert fornøyd for en stund Editert for å spørre; Har du husket forsterker ??
|
|
|
Post by callior on Sept 5, 2007 8:10:50 GMT 1
hehe, ingen forsterker på nåværende tidspunkt. Jeg vet det finnes en ekte forsterker som er ca. i skala, men det får vente til jeg har litt mer penger å tulle med ^^
|
|
|
Post by skumring on Sept 6, 2007 22:21:08 GMT 1
Bare vent med den forsterkeren du, så kan han sitte og klimpre for seg selv, ellers havner nok snart gitaren på finn.no, stedet for alt det du vil bli kvitt ,)
|
|