|
Post by callior on Sept 2, 2007 14:07:25 GMT 1
Så jeg, aangell og sha hadde et pittelite dukkemøte i leiligheten min. Det bestod for det meste av dukkesladder, Eddie Izzard, internett-shopping og sukking over hvor nusselig den nyeste grisen til Elfdoll er. Det første som skjedde var selvfølgelig at Rasmus brakk en finger, så etter et kjapt håndbytte (takk til DoD for å sende med et ekstra par når jeg kjøpte ham!) satt han på sofaen og viste gangstertegn som en proff. Shiwoo + MNF Shiwoo = trøbbel. Yoko og skyggemagiker-vennen hennes hevet seg HØYT over Shiwooene's shenanigans. ...veldig høyt! Dukkene blir bedre kjent. ^^ (Dvs. de dukkene som var innenfor min rekkevidde... *ond latter*) Yoko er småsjenert. Men er høflig og hilser pent. Rasmus (og alle oss andre) er sjarmert. Og Spurv benytter sjansen til å flette skyggemagikerens hår. Aangell klarer det ingen andre har klart før henne; å få Kefka til å se ut som om han både er tilstede og interresert... hvor ofte ser man en søt, ond klovn? Minibrownies er perfekte sjokoladekaker for dukker å sloss om! Aangell og Sha: når dere har bilder kan dere vel poste dem i denne tråden, så kan vi holde det samlet?
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 2, 2007 18:15:39 GMT 1
Kefka har en kake. Jeg ville ikke anbefale å ta i mot hvis han tilbyr en bit. Double trouble... Spurv er gøy å ta bilder av. Tvillingene deler gjerne kake. Mens Rasmus og Spurv virker mindre villig til å dele. Kefka demonstrerer "I will eat your soul with a side-dish of pie" looken sin. Og Magus demonstrerer problemet med white skin dukker.
|
|
|
Post by callior on Sept 2, 2007 22:42:26 GMT 1
Lol @ Glow-in-the-dark Magus. Jeg laget en post på DoA også, i det håp om å lokke ut flere norske dukkeeiere, kanskje du skal gjøre det samme (jo bedre bilder, dess flere blir lokka )
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 3, 2007 17:40:56 GMT 1
Glow-in-the-dark skyggemagiker. Det er noe ironisk over det...
Lokking av norske dukkeeiere er en god sak... *poster på DoA*
|
|
|
Post by skumring on Sept 4, 2007 15:10:58 GMT 1
Magus med spisse ører. Yum, yum. Og jeg trodde helt ærlig du hadde lagt en svak glow på bildet av ham, synes det gjør ham bare mer magisk jeg.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 4, 2007 15:58:40 GMT 1
Magus liker visst ikke blits noe særlig. *ler* Må sitte meg ned en dag og ta bilder med en skikkelig setup og lamper så jeg ikke trenger blits.
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 4, 2007 19:36:17 GMT 1
Har bare en ting å si jeg; HELDGGIRISER !!! ;D ;D ;D Gleder meg så innmari til november (Ziggy, er du i byen nå ? )
|
|