|
Post by avnia on Sept 2, 2007 18:14:45 GMT 1
Siden det ble pent vær så bestemte Jamile seg for å utforske buskene rundt hybelen min. Hun bestemte seg også for å buke sin nyeste kjole til det. "Det er alt for kaldt til å gå rundt i korte skjørt i dag!". Tror hun egentlig brukt det som en unnskylding til å bruke de nye klærne sine. "Åhh...hva er det under her?" "Det var jo litt lavt under greinen, men hvis jeg samler kjolen litt så får det nok" "Her var det enklere å gå" "Det er så deilig å kunne sitte ned å slappe av" "Jeg er tilbake....har du savnet meg?. "Hva er det Jamile, vil du enda ut?" "Ja, jeg fant jo ingen prins under de buskene...jeg må nok lete videre" "Kan du da i det minste sette Balder ned?" "Jeg trenger han til selskap"
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 2, 2007 21:12:20 GMT 1
Så fin hun er i den kjolen! Fin hage, også.
|
|
|
Post by callior on Sept 2, 2007 22:43:01 GMT 1
Hehe, jeg elsker det siste bildet. Har du planer om å kjøpe en prins til henne?
|
|
|
Post by avnia on Sept 2, 2007 22:56:51 GMT 1
Må jo det, jeg får ikke Balder tilbake før jeg gjør det. Har lagt til en gutte dukke på ønskelisten min til jul (håpe håpe) Planlegger faktisk en jentedukke til (1/4) og 2 gutter, 1 av hver størrelse...når jeg får penger til det
|
|
|
Post by skumring on Sept 4, 2007 15:04:59 GMT 1
Fine kjolen. Jeg liker Har du savnet meg? bildet aller best, for det ser virkelig ut som om det er akkurat det hun sier.
|
|