|
Post by callior on Sept 3, 2007 19:32:59 GMT 1
Luts pakken kom i dag, og logisk nok har jeg nå "plyndret" den for alt jeg bestilte. Blant annet en gitar og gitarkasse. Og en stripete genser som virkelig var ment for Viktoria, men Rasmus hørte ikke på det.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 3, 2007 20:43:14 GMT 1
Rasmus er stilig med gitaren, da! Og ikke værst i genseren, heller.
|
|
|
Post by callior on Sept 3, 2007 22:55:40 GMT 1
Nei, og det som er mest digg er at jeg endelig har funnet et sted i leiligheten min med lys nok til at han synes ^^ Det dukkemøtet var godt for mye rart! Den gitaren imponerer meg mer og mer jo mer jeg ser på den. Nå er det ikke mye Rasmus tillater meg å ta den fra ham, men jeg har allerede funnet ut at den har fester for strap, et lite hull for å koble den til en høytaller og nydelige tredetaljer. Damn fine, og jeg irriterer meg over at jeg betalte mer for den røde gitaren jeg har
|
|
|
Post by skumring on Sept 4, 2007 15:13:24 GMT 1
Nå tenker jeg han er glad nå, nytt ansikt og splitter ny gitar! Mere bilder please, vil se mere av vidunderverk-gitaren.
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 4, 2007 17:28:36 GMT 1
Kul gitar !!! Han ser riktig så fornøyd ut, og det har han grunn til også, heldiggrisen
|
|
|
Post by callior on Sept 4, 2007 23:07:41 GMT 1
Skumring: Hm, jeg må nok først få laget en strap til ham, så han kan ha den på seg på skikkelig gitaristvis ^^ Men her er et til fra de første bildene jeg tok: Kristin: Jepp, jeg tror ikke jeg har sett ham så fornøyd før... nå har han til og med fingeren tilbake på plass (den brakk på dukkemøtet )!
|
|
|
Post by skumring on Sept 6, 2007 22:22:24 GMT 1
oooh! Dritfin gitar, den kler ham. Dersom en gitar kan gjøre det da.
|
|