|
Post by Shaded Mazoku on Sept 3, 2007 22:15:47 GMT 1
Fordi jeg er dypt underholdt av hvor glow-in-the-dark skyggemagikeren min er... Vel, Magus er en plage. Ikke bare er han en sarkastisk og slem person, han er også en plage å ta bilder av. Men han har nå i allefall fått ørene blushet i dag. Også er han pen, da. Og til hans forsvar, han liker katter. (Noen som vet hvor jeg kan finne en flekkete lilla og lavender katt? XD)
|
|
|
Post by callior on Sept 3, 2007 22:58:13 GMT 1
Lilla og lavender? Mal denne?Som alltid, han ser ut som en hoven blei og jeg skulle ønske de laget Hounds i mini så jeg kunne lage Nat som ham. Men kanskje Norge ikke klarer å overleve med mer enn to Hounds på så lite område...
|
|
|
Post by skumring on Sept 4, 2007 15:20:05 GMT 1
Oooh! Mere ørebilder Så fint. Jeg liker denne karen, selv om han ser ut til å være potensiellt skikkelig skummel under alt det vakre. Tøykatt eller bjdkatt? Realistisk eller teddyaktig? To eller fire ben?
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 4, 2007 17:23:02 GMT 1
Magus er ikke spesielt snill, nei. Det er ikke for ingenting at han har et våpen som blir sterkere dess flere av folkene på laget hans som blir slått ut. Det ligger vel litt i skyggemagiens natur.
Ser helst etter en katt i rett skala for Magus, og forholdsvis realistisk. En av de få sympatiske trekkene med Magus, han hadde en katt som var hans beste venn som liten. En lilla katt...
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 4, 2007 17:44:36 GMT 1
Stilig, "selvlysende" hound *fnis*
Kanskje en lilla tøykatt (type kosedyr med passende modifikasjoner) kan huse sjelen til den nå (skulle jeg tro) avdøde barndomsvennen ??
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 4, 2007 19:01:08 GMT 1
Jepp, han er veldig "shiny".
Får se hva jeg finner av katter. Er ikke helt sikker på hvilken tilstand den katten er i akkurat or øyeblikket. Det er mye tidsreising i settingen til Magus.
|
|
|
Post by skumring on Sept 6, 2007 22:26:51 GMT 1
Å, tidsreising, jeg ville likt å høre historiene til dukkene dine en gang. De små dryppene jeg har plukket opp her og der gjør at jeg får lyst å vite mer om de.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 6, 2007 23:01:10 GMT 1
Heh... Spill Chrono Trigger og Final Fantasy VI og du har en del av historiene for en god halvpart av dukkene. De er basis for dem, med masse uskrevet fanfiction for å fylle ut hullene i historiene. Hvis jeg noen gang blir ferdig å re-kode Bloodstained Fruit kommer jeg til å putte opp sammendrag der.
|
|
|
Post by skumring on Sept 7, 2007 15:27:01 GMT 1
Hmm... jeg har ikke tålmodighet til å spille spill, jeg blir så fort lei, men venter heller på at du får rekodet Bloodstained Fruit.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 7, 2007 23:58:37 GMT 1
Det skjønner jeg egentlig godt. *ler* Jeg har ikke så mye tålmodighet selv, men akkurat de spillene har satt seg godt fast i underbevisstheten min. Heh. Må bare huske hvor jeg gjorde av den nye versjonen nå av siden, da...
|
|