|
Post by Shaded Mazoku on Oct 5, 2007 21:50:41 GMT 1
Høyst sannsyneligvis ikke. Men den godeste Rumiaal er plante elemental, så noe økologisk er det vel. Økologisk terror, sannsynligvis. Jeg er totalt ute av stand til å ta skikkelige bilder av ham enda. Det tar meg alltid litt tid å venne meg til nye dukketyper. Tror forøvrig han skal få en omgang med hobbykniv og sandpapir, øynene er mye smalere enn jeg hadde trodd. Fikk beskjed at standard var 16mm men 14mm skulle fungere også. De øynene der er 14mm, og hadde de vært noe større tror jeg ikke det hadde funket helt. Men Rumi er hjemme! Gleder meg til å få Kstarr* parykken hans. Denne er alt for sukkerspinn, selv for ham. *ler*
|
|
|
Post by aangell on Oct 5, 2007 23:04:14 GMT 1
Digget parykken hans! (Chise har make, skal poste senere) Men stilig var han ja (Y)
|
|
|
Post by skumring on Oct 6, 2007 1:16:25 GMT 1
Oh, så stilig! Hva slgs mould er han egentlig? Leppene hans er helt herlige forresten. Han ser ut som sukkerspinn. mmm..., men jeg må ikke la meg lure, selv ikke av det siste bildet der han smiler så kjekt og skjevt og ser ut som om han i neste øyeblikk kommer til å hviske noe eller gi deg et kyss, eller kanskje begge deler før han gjør noe helt uventet eller slemt slik jeg har begynnt å forvente av de av dukkene dine som er lekre å se på.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Oct 6, 2007 18:47:37 GMT 1
aangell : Takker! Parykken er litt mer rosa enn jeg trenger til ham, men den holder for nå.
skumring : Han er en Peroth, et artist-hode fra en koreansk artist kalt Esthy. Han er, som de fleste av dukkene mine, slett ikke spesielt hyggelig. Men han er mer den kunstig hyggelige og manipulative typen.
|
|
|
Post by noni on Oct 9, 2007 11:36:18 GMT 1
Han var søt, likte spesielt fargevalgene av facupen. Ser frem til å se ham i sin egentlige parykk.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Oct 9, 2007 17:53:48 GMT 1
Takker! ^^ Rosa hår er vanskelig og matche med faceups, dessverre. I allefall hvis det skal være en forholdsvis nøytral faceup. Ikke så vanskelig hvis man går for de mer ekstreme valgene, sånn som visse andre av dukkene mine.
|
|
|
Post by kristinkreations on Oct 9, 2007 18:52:52 GMT 1
Veldig pen gutt !! Han ser litt slu ut... Og enda en skumling altså ?? De som er "mer den kunstig hyggelige og manipulative typen" er de skumleste menneskene jeg vet om *grøsse* Da foretrekker jeg "pesten" din jeg ;D
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Oct 10, 2007 21:02:18 GMT 1
Rumiaal er uhyre manipulerende og bryr seg lite om andre. Jeg har visst en tendens til å skaffe meg skumle folk. Det er vel hele tre av mine femten som ikke er det. *ler* Fire med nestemann; Frost er bare antisosial og litt sarkastisk, men ikke egentlig slem.
|
|
|
Post by kristinkreations on Oct 11, 2007 0:56:32 GMT 1
Hehe, har merket meg den tendensen Sha Frost høres grei ut da, hvem er ikke antisosial og litt sarkastisk ofte/til tider/for det meste *fnisemasse*
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Oct 11, 2007 1:36:42 GMT 1
Sant nok. Den mer tvilsomme siden av Frost er vel heller at han har noe tvilsomme moraler når det kommer til medisinske forsøk og sånt. Ikke for å være slem, han er bare veldig fokusert på arbeidet sitt.
|
|