|
Post by callior on Oct 16, 2007 19:58:59 GMT 1
Parykken jeg bestilte for Unoaen min fra Leekeworld kom i dag... og passer skremmende godt på Rasmus! Bare litt femi, kanskje ;D Dette har lært meg å kjøpe 6" parykker til Rasmus også, uansett hvor mange som påstår at hodet e 7"
|
|
|
Post by avnia on Oct 16, 2007 21:39:53 GMT 1
Kjempefin....nesten som et langhåret Beatles medlem
|
|
|
Post by kristinkreations on Oct 17, 2007 1:14:13 GMT 1
Enig med Avnia jeg ;D Hmmm, trodde dod var litt "tjukke i hodet" jeg...hvilke dukker i msd-størrelse er det som bruker 7-8 parykker egentlig ? (7-8 er for store til Bobobie's Pixie også ) Forresten, når er Viktoria ventet hjem ??
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Oct 17, 2007 1:43:57 GMT 1
Han var veldig fin i den. Men jeg kan se hvordan den kanskje er litt for jentete. *ler*
Vet i allefall at CP sine MNF dukker bruker 7-8. I allefall MNF Chiwoo. Og til min underholdning, Iplehouse Lion og Hound kan også bruke samme størrelse, til tross for høydeforskjellen.
|
|
|
Post by callior on Oct 17, 2007 8:06:09 GMT 1
avnia: Hehe, det er den beste sammenligningen jeg har hørt så langt! ^^ Kristin: Spurv, Shiwooen min passer ganske fint til 7-8, noe som overrasket meg en del. Viktoria var opprinnelig ventet hjem i September, men det har endret seg, og nå vet jeg faktisk ikke noe sikkert... før November, antar jeg, siden det var den Japanske pre-orderen hun ble bestilt i, og det er da de vestelige eierne skal få sine. Uansett skal jeg bli happy bare jeg får henne før jul ^^ Sha: Den var det, men samtidig passer den så mye bedre til ham enn de andre parykkene jeg har at jeg lar ham bruke den inntil vidre... Han har uansett aldri vært noe særlig maskulin, så det er ikke SÅ mye å miste
|
|
|
Post by skumring on Oct 17, 2007 16:17:47 GMT 1
Jeg synes Rasmus var kjempeflott i den parykken. Men ta i betraktning at jeg liker gutter med langt hår. Jeg gleder meg til å treffe Rasmus igjen, han ser så kul ut for tiden.
|
|