|
Post by nellie on Nov 19, 2007 14:36:43 GMT 1
Her er noen av bildene jeg tok på dukkemøtet, det ble endel dårlige bilder pga dårlig lys, et amatørkamera og ustødige hender... Men her er nå de som ble relativt presentable : Alsatia med sitt nye hår Stakkars Claude måtte sitte endel naken Alsatia med smådukker over alt Alvine fikk prøve på kjolen Sigrid hadde kjøpt til en av tvillingene. Alle dukkene (bilde med blits, Alvine får så skumle øyne når jeg tar med blits, soom silikonøyne er stilige! )) Alle dukkene (bilde uten blits, det ble liksom ikke bra uansett... og spesialfunksjonen jeg hadde på kameraet for slike lysforhold er jeg nok ikke stø nok på handen til å få så bra til... ) Takk for et kjempekoselig dukkemøte!
|
|
|
Post by callior on Nov 19, 2007 19:26:49 GMT 1
Nommen ^^ kjempesøte bilder, da!
|
|
|
Post by ziggy on Dec 2, 2007 22:40:00 GMT 1
Wai:D Alsatia med dukker på hodet:D
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 2, 2007 22:48:22 GMT 1
Hehe, det så jeg også, og "posøren" (tror jeg) er i den andre enden av bordet og koser seg med Victor Eller klatret Petunia opp helt av seg selv...? Av og til lurer jeg litt, finner henne på de merkeligste steder titt og ofte *ler* Koselig å se at Claude fikk litt oppmerksomhet iaf
|
|
|
Post by skumring on Dec 4, 2007 15:53:34 GMT 1
Yay! Mere bilder, dette får meg til å glede meg til neste gang. Februar, kom fort!
|
|