|
Post by skumring on Nov 23, 2007 2:28:47 GMT 1
Så, endelig, sent etter alle andre her er mine bilder fra vårt lille dukkemøte i Trondheim. Alle dukkene Fotografen Caught in the act Innrøm det, søøøøt! Sitte på bilder Enda en liten søt en Sammenligningsbilde med Ziggy doing the monkey i bakgrunnen Og der var alle tre ja Med blitz Så hopper vi, så danser vi, så setter vi oss ned. 1, 2, 3 Tålmodig posør Noen ganger er det greit med litt klær Og andre ganger er ikke det så farlig Og innimellom er det fint å være kliss naken, bra at det er varmt hjemme hos Ziggy Litt mere nakenhet Og enda mer Hva drev vi egentlig med? Klær er så absolutt ikke nødvendig å ta med på dukkemøter, de blir jo ikke brukt alikevel. Casilda var stort sett naken hele møtet Og det krydde av fotografer Mens de fortsatt hadde klær på
|
|
|
Post by nellie on Nov 23, 2007 9:29:42 GMT 1
Så fine bilder! Og et med Alsatia når hun hadde de funkie nittitalls-klærne på Og ja, klær er vel litt unødvendig på disse møtene, det første spørsmålet man stiller er jo uansett selvfølgelig "Kan jeg kle av hen/henne??"
|
|
|
Post by avnia on Nov 23, 2007 16:55:22 GMT 1
Kjempefine bilder....det virket gøy...bare synd at photobucket har vært ute med sensuren (ikke at jeg skjønner hvorfor...det er jo dukker)
|
|
|
Post by skumring on Nov 24, 2007 19:20:34 GMT 1
Jepp, og der fikk vi oppleve Casildasensur igjen. Merkelige Photobucket.
|
|
|
Post by callior on Nov 25, 2007 1:05:12 GMT 1
Det verste er at de tar jo nesten bare henne! Lille nakne dukkejenta er visstnok HELT ok... Merkelige amerikanerne (ja, jeg skylder på dem! )
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 1, 2007 23:46:20 GMT 1
Fine bilder Skumring ;D Synd at Casilda blir så diskriminert hele tiden *ler* Og lille Petunia har vært overalt ser jeg.... Min lille gutt er nesten ikke noe sted, enda alle ble imponert over utstyret hans *fnisemasse* Her er forresten hva jeg tok bilde av;
|
|
|
Post by skumring on Dec 2, 2007 0:11:48 GMT 1
Lol, der er jeg, og jeg smiiiler!
|
|
|
Post by ziggy on Dec 2, 2007 22:36:29 GMT 1
Wai:D Fine bilder! Bortsett fra at jeg er i bakgrunnen og ser gul og grønn ut, og sånn passe fjern
|
|