|
Post by avnia on Nov 24, 2007 10:33:23 GMT 1
Siden vi var på desucon 17 november, så tenkte jeg at det kunne være fint med noen bilder som jeg tok Her er alle dukkene samlet ved våres egen lille stand L var nok den mest fotograferte dukken…alle menneske L måtte ha han med på bildet Spurv som lille rødhette, har en følelse av at ulven hadde vært mer skeptisk på henne (synd at jeg ikke tok flere bilder av henne) Rasmus som Souseiseki...den skumleste jeg har sett hitill, men for et fint antrekk (og skoene var selvlaget) Må inrømme han var av den skule søte typen ;D Min egen Jamilie var Hina Ichigo…tydelig en svært populær figur blant de minste på Conen Tea party…med eget tesett Og Casilda satt avslappet og nøt hele forestillingen Svært avslappet Rasmus sammens med Ronja Røverdatter (beklager….jeg husker ikke navnet hennes ) Ronja med en ny parykk Støtte (en sko har mange bruksområder) Jamilie som skuer utover Conen De kroppsløse Enda et stand bilde Desucon var gøy...de fleste guttene stoppet to meter fra standen og bare stirret på dukkene (mulig at de har sett for mange Chucky filmer)
|
|
|
Post by callior on Nov 24, 2007 12:38:19 GMT 1
Hehe, herlige bilder. Det var sinnsykt morsomt å møte dere, og gleder meg ALLEREDE til DesuCon 08 ^^,
(Da forhåpentligvis med en Unoa og en liten kattungedukke på slep i tillegg til Spurv og Rasmus ;D)
|
|
|
Post by skumring on Nov 24, 2007 19:17:33 GMT 1
Ronja Røverdatter heter egentlig Mouse, og hun ser supermuggentrist ut med den lange parykken. Sånn må hun få seg, det var fint.
|
|
|
Post by ziggy on Dec 2, 2007 22:39:06 GMT 1
Woh! Hoder:D Åååh, ser så morro ut. Jeg er misunnelig >_< Håper jeg kan være der neste gang.
|
|