|
Post by skumring on Dec 10, 2007 23:12:41 GMT 1
Dearest Uma! I gather you are having a nice time in Brønnøysund. I'm planning a trip to see some other parts of Norway. Ought to catch some real winter while living here, and Oslo is getting a bit drab I must say. I'm going to do a little couch-hopping in order to get to meet some real Norwegians, and thought I ought to warn you I might pop by to visit if you are at Sigrid's place sometime in February. James. P.s.: Skumring took a couple of pictures today. Thought you'd might like to have a look. I'll leave it to her to put them up. Nye bukser fra Marsh på DoA og ullsokkgenser. Fortsatt ingen sko dog, det må vi se å få gjort noe med. Ikke så aller værst genser Ikke så aller værst fyr heller Ihvertfall sånn å se på Og så lukter han godt...
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 11, 2007 1:12:59 GMT 1
Ooooo, han er fiiiiiin ;D ;D Kule bukser, og skikkelig kul genser. Er det så vanskelig å finne sko ? Har de store føtter ? Eller er du kresen ? Stakkars Uma som må vente helt til Februar
|
|
|
Post by callior on Dec 11, 2007 10:15:20 GMT 1
Jeg digger virkelig det håret.
|
|
|
Post by nellie on Dec 11, 2007 10:16:40 GMT 1
Dane var skikkelig hot! Buksene var kjempetøffe
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Dec 11, 2007 18:19:20 GMT 1
Han ser flott ut! Liker antrekket!
|
|
|
Post by skumring on Dec 12, 2007 0:02:42 GMT 1
Kristin! Jeg hadde ikke råd til sko på sist bestilling. Jeg er ute etter helt vanlige herresko med snøring, noen vintersko og et par enkle joggesko, men det finnes ikke så masse av den typen sko som er fine. herreskoene er ofte spisse eller så er de skinnende blanke, og joggesko i hans størrelse har jeg ikke funnet enda. Det meste er franske hoffsko i rokokkostil eller de evindelige Gothskoene og Master Dane er ikke Goth. Han har et par Gothstøvler, men de får ham til å oppføre seg som en vedkubbe, det vil si, de hemmer bevegeligheten i anklene hans og han går på trynet hver gang jeg setter de på ham.
Callior! Håret er fra Iplehouse, og det tilhører egentlig Tish.
Nellie og Sha! Tusen takk.
Skulle noen komme over fine Houndsko, så si ifra, Master Dane trenger julepresang han og.
|
|
|
Post by avnia on Dec 12, 2007 18:09:01 GMT 1
Olala...han der var kjekk du...parykken er jo kjempefin å, litt Wilterson aktig, men det er slik man skal ha dem
|
|