|
Post by skumring on Dec 18, 2007 21:41:34 GMT 1
Ok, jeg var lei. Aorora ville ikke stå uansett hvor mye jeg vrengte og vridde på henne. Beklager Kristin, jenta di har vært litt vrang, men nå kan hun stå! Etter å ha plukket ut litt guff, antisklimatte?, fra ledd og hulrom satte jeg den lille janta sammen igjen Før man kan bli hel igjen, må man være i biter Og gjett hva hun kan nå? Tilogmed stå litt på skrå! Men det morsomste er nok å stå på hodet! Så da sitter vi her igjen da og venter på MSC, og jeg har nok skjønt at strikken er litt svak, det må da finnes tynn strikk med kraftigere filamenter? For det trenger denne jenta. Nå når hun kan stå så blir det kanskje lettere å lage noe fint til henne. Litt bedre kjent ble vi ihvertfall i løpet av denne restrikkingen vår. Og så fikk hun ny blank S-krok i hodet.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 18, 2007 21:55:35 GMT 1
Åååååååååååååå, Skumring !! Du er en engel Jenta mi STÅR !!! Jeg fikk det til én gang, og så sto hun en gang hos Ziggy, men that's it tror jeg... TUSEN TAKK !!!! Ja, "guffa" var antisklimatte biter festet med tynn dobbeltsidig tape, mitt første, midlertidige forsøk på å stabilisere henne. Funka dårlig, for å si det mildt Jeg har limpistol men tanken på å bruke den skremmer meg. Men jeg skal ta den med i februar, for jeg har noen flere her som kunne trengt litt friksjon i enkelte ledd *ler* Og S-krok og greier !! Jeg får/må lete etter strikk... jeg har forresten ekstra Bambicrony strikk som jeg fikk med Ronny, kanskje den er bedre... vi ser på det i februar ? Oj, nå er jeg helt rørt jeg !! *snufse*
|
|
|
Post by skumring on Dec 18, 2007 22:13:17 GMT 1
Aha, det var antisklimatte. Jeg tenkte på å suede henne med limpistolen når jeg først hadde henne i deler, men så fant jeg ut at det ville være bedre å blushe henne først, så da ble det bare restringing sånn i første omgang. Tror vi burde se oss om etter noe annet enn de små hektekrokene til å holde strillen fast i ben og armer også, det ser ut som om de holder på å bøye seg litt for mye ut og ikke tåler trøkket det er på strikken. Jeg skal holde et øye etter strikk jeg også, men den tynneste jeg har funnet hittil er alt for svak i strikken. Det ser ut som om hele februarmøtet kan bli en stor dukkespa, ihvertfall om msc'en kommer frem i tide.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 18, 2007 22:50:02 GMT 1
Hun kommer til å bli så nyyyyydelig ;D ;D Her er et bilde en WS Po som jeg er skikkelig svak for. Tror du at du kan få til noe lignende ? (overse den rosa parykken !!) Jeg gleder meg villt til DollCon i februar Det blir hekle "kurs" også vettu, og jeg håper å få litt innføring/innsikt i nunofilting
|
|
|
Post by skumring on Dec 19, 2007 14:15:52 GMT 1
Jeg får vel prøve Om ikke annet så går det jo an å ta av igjen, og på og av og så videre.
|
|