|
Post by avnia on Dec 18, 2007 23:16:43 GMT 1
Endelig er jeg ferdig med henne ;D Jeg har filt litt på nakken, skiftet litt strikk og gitt henne en parykk....tror ikke hun er helt fan av parykken, men hun overlever vell til mine nye kommer. Og bildene er da i en herlig bucket sensur (farlig å se naken dukke) siden jeg ikke har rukket å lage noe klær til henne Men så var det det med navn...jeg har et par valg, men klarer ikke å velge: 1 Anwen (svært vakker) + Ka (drage) 2 Sylly (alveulv) 3 Nimue (ukjent, lady of the lake/kong Atrhur) hmm....hvilket å velge
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 18, 2007 23:29:55 GMT 1
Wow, hun er kjempesøt !!! Du er i syvende himmel akkurat nå kan jeg tenke meg Er ikke noe særlig god på navn jeg, men liker nok det tredje alternativet best (Men det har med temaet å gjøre *fnis*) Hvordan sies det, Nimue ?
|
|
|
Post by skumring on Dec 19, 2007 14:21:10 GMT 1
Herlig! Har hun litt oppstoppernese? jeg slaktet det første navnet og endte på Wenka jeg. Passe frekt og søtt på samme tid. Nimue er liksom litt oppbrukt.
|
|
|
Post by nellie on Dec 19, 2007 15:24:44 GMT 1
Hun var kjempefin
|
|
|
Post by avnia on Dec 19, 2007 16:08:57 GMT 1
Skumring: Hun har en oppstoppernese. Jeg synes det gir henne en slags sjarm
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Dec 19, 2007 21:19:29 GMT 1
Hun er veldig fin!
|
|
|
Post by avnia on Dec 27, 2007 0:53:25 GMT 1
Jeg har endelig klart å pønske ut et navn....selv om jeg har en følelse at hun komme til å gå under lille alv en god stund til.
Nimue Kataly (Uttalelse: Ni-mue Ka-Tally)
|
|
|
Post by wowposter on Nov 1, 2008 6:07:33 GMT 1
|
|
|
Post by sera on Aug 13, 2009 11:15:40 GMT 1
I had bought some BJD items of [Dollmansion],that's gteat! I received the mail of them, share to you. We are BJD (ball joint dolls) accessories manufacturer in Hong Kong, China, our brand [dollmansion]. Here are many new accessories for bjd dolls; Shoes, Wig, Hat, Bag, Clothing, Furniture, Bird cage, Watch, Musical instrument and so on. Welcome to visit our site. [dollmansion] primary objective: Providing customers with high quality products, Customer satisfaction. Welcome to visit our web shop: www.dollmansion.netFeel free contact us: info@dollmansion.net Hope you find the product you are interested in it. Attachments:
|
|