|
Post by kristinkreations on Dec 20, 2007 15:36:44 GMT 1
Sittende på mitt numeriske tastatur : Samme sett ovenfra: Sover i hånda mi: Endelig med klær og hår på: Såååå stor er jeg !! *fnis*:
|
|
|
Post by callior on Dec 20, 2007 23:09:39 GMT 1
Hun er kjempenydelig! Har du bestemt deg for at hun skal være en liten pusekatt? (For jeg har et åpent øyet katteansikt til salgs... hehe) Kjempenusselig kjole!
Og hvor har du fått fatt i parykken? Passer den bra? (Jeg er på vill jakt etter flere parykker!)
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 20, 2007 23:36:30 GMT 1
Takk ;D Jeg har lyst på katteansiktet, men min er NS, din er hvit... Jeg skulle gjerne hatt det i NS, for Abutilon vil ha en kattealvekompis Parykken er en Monique's Hannah i Riley størrelse (4R), og den er for stor. dvs den sitter IKKE på av seg selv (Blu tack er min venn ) Jeg har en Penny i "ginger", samme størrelse. De er såååå myke ;D Den rosa Pinky parykken jeg bestillte via Skumring vil være enda større *sukk* Jaja, fram med fiberpels, saks og nål Editert for å si at DDE har Monique's i 3/4, så det finnes noe som passer !! Skumrings neste fellesbestilling here we come ;D
|
|
|
Post by callior on Dec 20, 2007 23:52:34 GMT 1
Hehe, GJETT OM! ;D
|
|
|
Post by skumring on Dec 23, 2007 0:51:09 GMT 1
Jeg har fått farvering og katalog fra Monique, som dere kan titte i på Trondheimsmøtet. Tenkte jeg skulle dra i gang en ny bestilling da.
|
|