|
Post by kristinkreations on Dec 20, 2007 23:48:16 GMT 1
Alven min er trygt hjemme ;D Det første jeg klarte var å chippe faceup-en (Photoshoppet det bort), men han må def, ha ny faceup uansett så det gjør ikke så mye. Her er han i alle fall, hårløs og med skjeve øyne
|
|
|
Post by avnia on Dec 21, 2007 16:34:20 GMT 1
Ohhh..alve ører.....need more
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 21, 2007 17:08:54 GMT 1
Han er så deilig ;D Og jeg gleder meg sykt til han blir hel. Skal prøve å få lagd en pels parykk snart, så han får noe eget. Han har i allefall fått fine øyne da, HG glass i cobalt blue ;D Som jeg gjorde et skikkelig kupp på *fnis* Abutilon er forresten det latinske navnet på stuelønn, en veldig elegant, litt tander, potteplante som trenger mye kjærlig omtanke for å trives Og uavhengig av hva andre måtte synes, Juri 06 VAR det riktige hodet, så magefølelsen min kan jeg stole på
|
|
|
Post by callior on Dec 21, 2007 18:56:39 GMT 1
Kjempestilig! Jeg digger ansiktsuttrykket hans!
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 21, 2007 22:03:58 GMT 1
Hihi, jeg også. ;D
|
|
|
Post by skumring on Dec 23, 2007 0:41:31 GMT 1
Jaa! Mere Juri-06. Kjekk kar, men jeg er jo litt biased da... eller hva det nå enn heter på norsk.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 23, 2007 1:04:11 GMT 1
;D Hehe, takk. Han er kjempefin, og med en ny/bedre faceup, særlig rundt øynene, vil han bli enda kjekkere. Og han skal ha øyenvipper ;D Men jeg liker det litt sotete/smokey under øynene, og det lure smilet, ser ut som han funderer på hva den neste rampestreken hans skal bli Kan man fjerne deler av en faceup med husholdn. sprit ? Eller må man ta alt av ? Partisk eller inhabil vil man vel si på norsk.
|
|