|
Post by callior on Dec 20, 2007 23:55:18 GMT 1
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 21, 2007 0:36:53 GMT 1
Ikkeno' som heter "for mange" når det er Pukipuki'er på dem ;D Hun er så skjønn !! Og i julenissedrakt og greier, stilig ! Min er blitt hele familiens maskot, begge jentene er også pukifrelst nå, og de som lo av meg før den kom Ok, det der kattefjeset MÅÅÅ jeg bare ha (en gang) !! Det aller siste bildet overbeviste meg !! Lurer på om noen på doa vil bytte mot sovende Sugar i NS...
|
|
|
Post by callior on Dec 21, 2007 0:54:08 GMT 1
Du får ta sjansen Jeg har kommet fremtil at katteansiktet ikke er noe for meg (jeg er for lat til å bytte ansikt hele tida) men din lille pus er kjempenusselig, da! Julenissedrakten har jeg laget selv... er litt stolt av den (og lykkelig over å endelig være ferdig! SMÅPLUKK!!!)
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 21, 2007 1:08:31 GMT 1
Duh, du sa at du ikke hadde talent eller tålmodighet du !! Løgner !! Fy søren, den var kjempefin, og jeg vet hvor små de her er, ikke noen liten oppgave å sy til dem. Haha, det ble jo riktig komisk skrevet, men du vet hva jeg mener Melis er heldigvis vel utstyrt med Shelly sommerklær i glade farger, sko til og med. Hun fikk masse gaver av J&R ;D Jeg tar meg i å skrive hun, og må rette opp.....kanskje det er en hun Jeg tok sjansen og postet i bytte/kjøpe tråden.
|
|
|
Post by callior on Dec 21, 2007 1:19:40 GMT 1
Hehe, jeg krysser fingrene for deg! Vette måtte bare ha noe å ha på seg mens jeg venter på kjempelasten med bratz klær fra USA. Jeg er heldig, og det faktum at tråden er feil farge (gulrød :X) og de store stingene skjules av stoffet
|
|
|
Post by nellie on Dec 21, 2007 18:19:39 GMT 1
Hun var bare utrolig søt!
|
|
|
Post by skumring on Dec 23, 2007 0:43:50 GMT 1
Liten, bitteliten og jeg må innrømme jeg liker katteansiktet best.
|
|
|
Post by ravnsvart on Dec 23, 2007 12:27:08 GMT 1
Helledussen så nydelig hun er når hun sover! Såååå søt med totten. Hun er jo en bedårende liten skapning. Må nok innrømme at katteansiktet blir litt snodig etter min smak, med de to andre er jo bare helt fantastisk fine- wæh, jeg får lyst på en selv nå... hadde vært morsomt med en tiny
|
|
|
Post by callior on Dec 23, 2007 13:36:54 GMT 1
Nellie: tusen takk ^^ Skumring: hun er virkelig bitteliten. Jeg holder på å selge katteansiktet nå, da... det falt ikke helt i min smak (og jeg er ALT for betatt av menneskeansiktet hennes!) Ravnsvart: Tusen takk ^^ Jeg digger virkelig det soveansiktet, selv om jeg desperat trenger en face up på det! Katteansiktet vil sikkert se bedre ut med litt maling det og, men det kommer ikke jeg til å finne ut
|
|
|
Post by skumring on Dec 23, 2007 19:55:42 GMT 1
Å, nei, da får jeg ikke sett katteansiktet i virkeligheten. Det som jeg hadde begynnt å glede meg til.
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Dec 23, 2007 20:34:09 GMT 1
Ah, noe så gromt >w<
|
|