|
Post by ravnsvart on Dec 23, 2007 13:06:17 GMT 1
|
|
|
Post by skumring on Dec 23, 2007 13:31:58 GMT 1
Det så koselig ut. Så herlig stemning. Lunt og varmt, akkurat slik som jul skal være.
Arolin ser veldig brysk ut, men han er så kjekk at det ikke gjør noe. Hvor har du navnet hans fra forresten? Nede i havna på Son Kystkultursenter hvor jeg jobber innimellom er det en båt med samme navn. Det passer bedre på karen din synes jeg, det høres ut som navnet på en ridder fra middelalderen.
|
|
|
Post by callior on Dec 23, 2007 13:34:29 GMT 1
Wow, skikkelig flotte dukker! Jeg digger stemningen i bildene dine ^^
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Dec 23, 2007 13:40:13 GMT 1
Tror faktisk det er første gang jeg ser eierbilder av Barron. Han er like flott som jeg trodde. Hanna er nydelig, også. Jeg har en alvorlig svakhet for Iplehouse dukker.
|
|
|
Post by ravnsvart on Dec 24, 2007 0:21:51 GMT 1
Skumring: Arolin sier takk for komplimentet, og opprettholder sin sedvanlig bryske mine- men jeg vet at han egentlig er bløt på innsiden En båt ved navn Arolin? Hm... hehe, å fortelle hvor jeg har navnet fra, innebærer å tilstå at jeg har lest kiosklitteratur- nærmere bestemt Ulveøyne. Arolin var Bergfolkets helbreder, jeg likte navnet og syntes det passet på dukkemannen min callior: Tusen takk!... ja, både dukkene og jeg ble i julestemning straks de fikk plantet seg inntil juletreet.. men jeg mistenker Hanna for å benytte høytiden til å sjekke opp Arolin, hihi. (Det var nemlig ikke misteltein i huset, og Arolin ER for tiden blond). Shaded Mazoku: "You and me both", hehe. Du har jo en Lion og vet hvor flotte både dukkene og servicen til Iplehouse er? Etter at jeg fikk Barron har jeg gått dukkeamok, han er over all forventning flott og har tonnevis av "attitude". Etter at jeg stæsjet ham opp til å likne på kjæresten min, har det blitt enda verre
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Dec 24, 2007 9:29:33 GMT 1
*ler* Jeg syns det var noe kjent med navnet, men jeg klarte ikke helt å sette fingeren på det. Hele familien drev å leste Ulveøyne da vi var på ferie for et par år siden.
Iplehouse er flotte sånn helt tvers igjennom. De var dødshyggelige å ha med å gjøre. Leo er vel å merke den verste posereren noen sinne, som Callior og Ziggy sikkert kan bekrefte, men han er så flott at det ikke gjør så mye. Dessuten fikk jeg ikke sove i dag tidlig, og restringet ham, så han er mye bedre nå. Iplehouse her dessuten de eneste dukkene min mor klarer å se at er menn. *ler*
|
|
|
Post by skumring on Dec 25, 2007 0:07:43 GMT 1
Ah, smusslitteratur. Mange fine navn å finne der. Nå lurer jeg virkelig på om båten også er oppkalt etter en kiosklitteraturkarakter. Jeg syntes ikke jeg kunne se noe misteltein i det bildet nei... Godt forsøk Hanna!
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Dec 25, 2007 3:05:49 GMT 1
De var veldig pene! God Jul!! (Vik i Hole som i ved Hønefoss? Er fra Jevnaker selv. Gikk på skole i Hønefoss (Ringerike vgs))
|
|
|
Post by ravnsvart on Dec 25, 2007 13:01:31 GMT 1
harle: Takk! Og jepp, ved Hønefoss Min samboer Sigmund er faktisk fra Jevnaker, og jeg jobbet på Jevnaker Skole for en stund siden, flyttet fra Jevnaker nå i sommer. Jeg har også gått på skole i Hønefoss (Hønefoss videregående), men det er jo noen år siden... Verden er liten
|
|
|
Post by avnia on Dec 25, 2007 13:39:55 GMT 1
Så fine dukker
|
|