|
Post by kristinkreations on Dec 31, 2007 0:34:52 GMT 1
Avnia og jentene hennes kom hjem til oss i romjula (30.12) Her er alle samlet + noen andre bilder ;D Fra venstre; Lille Alv med Melis, Anoush med Petunia, "somebody" med Abutilon, Claude og Ronny står bak. Jamile og Mikaron Lekre Jamile alene Lille Alv og Melis
|
|
|
Post by skumring on Dec 31, 2007 2:29:45 GMT 1
Mikaron? Hvem er nå det mon tro? Og Somebody? Har dere fått nyinnflyttere i løpet av julen?
|
|
|
Post by callior on Dec 31, 2007 11:08:20 GMT 1
Den kroppen... er det en AOD mini guttekropp? Som i "kroppen jeg har siklet på siden jeg lærte om AOD"? ;D
Kjempeskjønne dukker. Gleder meg til å se dem i Februar!!!
|
|
|
Post by avnia on Dec 31, 2007 12:43:43 GMT 1
Nimue som barnevakt for Ronny...tror ikke hun var helt happy med ordningen Jamile viser et snev av morsinstinkt...kun et snev
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 31, 2007 13:06:43 GMT 1
Skumring: jentene fikk en overraskende bursdags/julegave, så de slo til og kjøpte seg gutter *fnis* Siden de ikke er mine har jeg ikke presentert dem her Mikaron er Ronjas AOD Wang Zi; callior: japp, du har helt rett ;D Det skal bli kroppen til Jenny's DOD Si (når hun har spart opp nok) AOD mini kroppene er virkelig flotte, og til prisen, WOW !! Avnia: De bildene ble kjempesøte !!! Man kan enkelt forestille seg hvordan Ronny ville se ut som småfurten fjortis når hun står sammen med Nimue
|
|
|
Post by ziggy on Dec 31, 2007 13:22:57 GMT 1
Aaaw, så fine bilder da! Alle ser kjempebra ut<3
|
|
|
Post by skumring on Dec 31, 2007 14:56:40 GMT 1
Mikaron ser skikkelig hyggelig ut. Flott smil, og det er ordentlig deilig med de varme fargene han har i faceupen og på håret. Gleder meg til å møte ham altså. Du må hilse jentene og si gratulerer fra meg.
|
|
|
Post by callior on Dec 31, 2007 16:04:47 GMT 1
YESS! Jeg håper jeg kan få sjekke ut den kroppen når jeg kommer, kanskje til og med sette på hodet til rasmus? Jeg har kjempelyst å sjekke resinfarge og slik, men mange sier at den kroppen mest sannsynlig passer best med DoD resin, så jeg har satt meg ned meg skikkelige planer om å kjøpe den... Da kan vi jo sammenligne med både ny og gammel DoD resin også ^^
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 31, 2007 17:51:14 GMT 1
Skumring; Han er en kjempesøt fyr. Faceup'en var en koselig overraskelse, en av de beste jeg har sett fra AOD, OG gratis (gift) Ronja er lykkelig *fnis*
Callior; Hehe, det får du helt sikkert. Somebody skal få et DOD hode (engang)
|
|