|
Post by skumring on Dec 31, 2007 2:48:28 GMT 1
På fredag var Callior på besøk med pupilupien sin. Og alt jeg har å si er mysilusemuse, så søt den er... men jeg liker nok kattepusansiktet best jeg da. Og det her må vel nermest være den bittelilleste dukka i hele verden. Og med dunder og brak så presenterer jeg herved de dårligste mobilbildene noensinne av Calliors ittebittelille Vettelette. Selvsagt måtte jeg prøve å se om den kunne få plass inni et SD-hode. Og jammen er det ikke langt unna. TotempelPuki! Hokahey! SlaraffenPuki SinnaPuki Freees! Arrw! Sett meg ned! SkulderPuki Langt ned, men oj, for en utsikt! HaDetPåBadetPuki! Og min vurdering av Pukimukier er som følger: Skikkelig søt, men altfor, altfor liten. Beklager Callior for alle navnene Pukipusen din får, men jeg kan ikke styre meg, den er for søt til ikke å få en million kjelenavn, den er jo like liten som husmusen min jo! Forresten, når jeg tenker meg om så tror jeg husmusen er litt større.
|
|
|
Post by callior on Dec 31, 2007 11:06:59 GMT 1
Haha! Jeg tror også husmusen er myye større enn Pukien min ^^ Og kjælenavn er helt ok, hun har jo allerede en 3-4 stykker fra min side, så
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 31, 2007 13:40:16 GMT 1
Oooo, kult å se henne sammen med James ;D Hun er kjempesøt, men jeg må innrømme, jeg har en forkjærlighet for kattefjesene også
|
|
|
Post by callior on Dec 31, 2007 16:04:03 GMT 1
Jeg har store planer om å finne noen til å male kattefjesene + det sovende ansiktet. Men akkurat det skjer ikke før jeg har mer penger enn jeg har akkurat nå
|
|
|
Post by CHANGEME on Dec 31, 2007 20:05:06 GMT 1
Jeg kan gjøre det for deg gratis så får jeg litt trening på annet enn normale fjes. Hadde vært gøy å prøve å male noe så smått ^^
|
|
|
Post by callior on Dec 31, 2007 23:25:19 GMT 1
Gjerne det ^^ hvor er det du bor igjen? Og har du lyst å prøve deg på potene hennes også? Jeg vil gjerne ha dem i en litt mørk farge. Enten sort, brunt eller grått... og med rosa i ørene
|
|
|
Post by CHANGEME on Jan 1, 2008 11:06:02 GMT 1
Bor i Larvik jeg kan pm'e deg med adresse og sånt så kan du forklare hvordan du vil ha alt.
|
|
|
Post by nellie on Jan 7, 2008 10:40:50 GMT 1
Hun er så utrolig søt! Stilig å se henne i lag med James, litt størrelsesforskjell der
|
|