|
Post by kristinkreations on Jan 2, 2008 21:13:22 GMT 1
|
|
|
Post by callior on Jan 2, 2008 22:16:22 GMT 1
Jeg likte virkelig det håret ^^ Og digger lille jenta di som sitter der. "Jepp, jeg er FREMDELES større en han er!"
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 2, 2008 22:39:42 GMT 1
Takk ;D Jeg likte det også, det var ikke den fargen jeg hadde mest lyst på, men han kledde den lysegrå også Kanskje til og med mer "alvete" enn brunt.... Og den passer PERFEKT !!! (Takk skumring !!!) Hehe, Ronny passer godt på ham. Og jeg tror hun vil fortsette med det, selv når han blir så stor at han kan bære henne Og gjett hvem som har falt for femi-alven ?? *fnis*
|
|
|
Post by avnia on Jan 2, 2008 22:52:36 GMT 1
Han så kjempefin ut i parykken
|
|
|
Post by skumring on Jan 2, 2008 23:29:32 GMT 1
pen parykk, men Umm... kom den parykken fra meg? Det gjorde den vel ikke?
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 2, 2008 23:54:51 GMT 1
Takk Avnia og Skumring Og nei skumring, den er ikke fra deg, den kommer fra KonDoll, men det var du som fortalte hvilken størrelse jeg måtte ha Så den passer helt perfekt og holder den snåle headcap'en hans trygt på plass ;D Og svigermor går her og sukker og smiler over hvor skjønn han er *fnisemasse*
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jan 3, 2008 1:47:26 GMT 1
Han er skikkelig fin i den parykken. Den passer veldig godt til det hode, både i form og farge.
Jeg har en svakhet for sølvfarget hår, men har utrolig nok klart å unngå det med mine egne dukker. Vel, om man ikke regner det faktum at jeg har tre hvithårede dukker. *ler* Uansett, når Ash kommer blir det slutt på mangel på sølvhårede dukker...
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 3, 2008 15:55:53 GMT 1
Takk sha ! Jeg har likt å se på de grå parykkene selv, men aldri syns det passet på et "barn", så dette er den første jeg har kjøpt. Jeg er veldig fornøyd med KonDoll parykkene, og servicen også Og selve frisyren passer alven min perfekt ;D Han får nok flere med tiden, og ut fra hvor godt han kledde denne, blir det nok grått og evt. hvitt på ham i fremtiden også *ler* Om du vil kan du gjerne få vise faceup triksene dine på ham i februar
|
|
|
Post by nellie on Jan 7, 2008 10:36:40 GMT 1
Parykken var kjempestilig på han, grått passet veldig bra
|
|
|
Post by wowposter on Nov 1, 2008 6:07:14 GMT 1
|
|