Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Jan 4, 2008 13:09:06 GMT 1
Hihihi. I dag fikk jeg en postmann på døra ;D Jeg drev litt og lurte på om han var her, siden han brukte lenger tid utenfor i forhold til normalt, så jeg satt litt sånn klar, og hoppet ut av stolen når jeg hørte det banket på døra XD But yaaay~ Hodet har kommet Med et ekstra sett hender, som jeg kanskje kommer til å selge Og så med parykken, som hadde lenger lugg enn jeg trodde XD *glise* Så nå blir det å gjøre et tappert forsøk på å modde øynene, for jeg vil ha dem litt mer åpne i hverfall, frisere litt hår, og så bare spare til en kropp. Bare jeg ikke kjøper en Puki Pipi først x3
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 4, 2008 13:27:05 GMT 1
Grattis ;D Hvem er han ? (Ja, jeg burde ha fått det med meg *fnis*) Om hendene er Luts NS kan det godt hende jeg er int. forresten
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Jan 4, 2008 13:38:22 GMT 1
Det vil bli en hun, og hun kommer til å hete Skyeler (en fancy form av Skyler X3). Er nok ikke så mange som har fått med seg navnet, for jeg har aldri nevnt det Og det er Luts NS, ja
|
|
|
Post by avnia on Jan 4, 2008 16:12:05 GMT 1
Pent hode Gleder meg til å se det ferdig ^^
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 4, 2008 20:34:46 GMT 1
Det vil bli en hun, og hun kommer til å hete Skyeler (en fancy form av Skyler X3). Er nok ikke så mange som har fått med seg navnet, for jeg har aldri nevnt det Og det er Luts NS, ja Hehe, sorry Men er det Luts gutte- eller jente Delf hender ja ? Jeg er mye mulig interresert, det er pene hender Gi meg beskjed da, om du tenker å selge dem, eller kanskje du kunne tenke deg å bytte noe strikket for dem
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jan 4, 2008 21:34:54 GMT 1
Gleder meg til å se hva du gjør med det!
|
|
|
Post by callior on Jan 4, 2008 21:37:05 GMT 1
Hun kommer til å være stilig. Gleder meg til å se henne ferdig!
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Jan 4, 2008 23:40:07 GMT 1
Hehe, sorry Men er det Luts gutte- eller jente Delf hender ja ? Jeg er mye mulig interresert, det er pene hender Gi meg beskjed da, om du tenker å selge dem, eller kanskje du kunne tenke deg å bytte noe strikket for dem Guttehender ^^ (Om jeg ikke tar helt feil, i hvertfall X3) Blir nok så jeg selger dem om jeg skal gjøre meg av med dem. Trenger penger til å finansiere andre BJD-saker X3
|
|
|
Post by skumring on Jan 5, 2008 13:18:43 GMT 1
Det er guttehender ja. Skrabbis med nytt hode forresten! Hun kommer nok til å bli flott.
|
|