|
Post by avnia on Jan 7, 2008 16:36:57 GMT 1
Kanskje ikke en sofa...men det går vel med en seng. Var på ikea en rask tur for å kikke, det var vel det eneste jeg skulle gjøre...men endte da opp med å kjøpe en komode til Jamile og en seng til Nimue. Og begge endte opp med en 'søppel bøtte' ;D Og her bor de på separerte etasjer...for husroens skyld Jamile troner på toppen (ja...hun sover i en pappske) Imens Nimue sover rolig nederst i en overstor seng....stakkars måtte være opp seint i går å leke mannekeng Tror jeg må ta med meg begge to på butikken en dag så jeg er sikker på at jeg finner ting i deres størrelser, lurer på om hundesofaen passer ^^
|
|
|
Post by nellie on Jan 7, 2008 18:00:10 GMT 1
Så fine møbler, de passet jo bra i størrelse! Tror jeg må holde meg unna Ikea en stund, har ikke penger til slikt...
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 8, 2008 16:10:18 GMT 1
Så fint den senga passet ;D Ronja ønsker seg en sånn til Mikaron, kult å se den i bruk før man evt. bruker penger
|
|
|
Post by avnia on Jan 8, 2008 17:00:16 GMT 1
Sengen er mer en stor nok, nesten som en dobbeltseng i dukkestørrelse
|
|
|
Post by callior on Jan 8, 2008 19:08:46 GMT 1
Ikea er farlig! (Jeg har ikke plass til en seng. Jeg har IKKE plass til en seng...)
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 8, 2008 23:59:33 GMT 1
Ikea er farlig! Jeg vet !!! Vi var der en tur med svigermor på fredag, men jeg klarte ikke å få meg til å få henne til å sponse seng på jentungens guttedukke *fnis* Jeg fant mye annet (ikke dukkerelatert) jeg kunne tenkt meg også jeg, men nå er det sparing som gjelder *sukk*
|
|
|
Post by ravnsvart on Jan 9, 2008 0:54:47 GMT 1
Det er klart at vi "må" kjøpe fine ting på ikea, det er jo så billig, og da "sparer" vi penger... man kunne jo ha brukt det mangedobbelte på mer offisielle dollfie-møbler, ikke sant? Jeg har begynt å tenke på en elegant katte/hundesjeselong de hadde, om det kanskje kunne brukes som dukkemøbel. (Men akkurat den var faktisk litt dyr ) Ellers så er det alltid gøy å kikke på barneavdelignen, på små duppedingser Hihihi, kan ikke la være å knise av dynen til Nimue. Den er akkurat maken til en vi har i barnehagen, som jeg for få timer siden så en småtass bruke som koseklut. Pappkommodene var forresten en fin idé!
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Jan 9, 2008 2:52:42 GMT 1
Ikea! Owo
|
|