|
Post by callior on Jan 11, 2008 18:36:08 GMT 1
Hehe, den er grei, Skumring ^^ Jeg bare krysser fingrene om at hun skal nå Norge innen Trondheimsturen.
|
|
|
Post by ravnsvart on Jan 12, 2008 21:02:53 GMT 1
Ahemm, kan nå legge til på listen... ShuShu og Juri hodet er ankommet, og Tan Soo Ri tvillinger blir antakelig sendt i løpet av neste uke... I alle fall så har MieAga's, fra DoA, blitt sendt nå Jeg gav omsider etter for trangen til å kjøpe boots til de fra cherishdoll, og håper at sd13 størrelse funker på IH. Og, etter å ha falt pladask for en custom Spinel på DoA, fikk jeg utrolig nok muligheten til å kjøpe akkurat ham en ukes tid senere, pga at eieren syntes han hadde for muskuløse armer og ben. Uansett, for det nydelige ansiktet, er jeg villig til å velge langermet ;D (Nah, tror at jeg kommer til å elske hele dukken). Det føles litt spesielt å kunne se bilder av og kjøpe en bestemt dukke, det blir jo annerledes når de bestilles fra firmaene- dette er første gang jeg kjøper second hand. Han er på en måte allerede en personlighet
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Jan 13, 2008 1:30:53 GMT 1
Waah! Må vente til mandag for å hente pakken fra Dollmore! De kom på døra idag, men hvem i all verden er våken kl 10 etter å ha jobba hele uka! Så må veeeenteee! Vil jo se og ta på små klærne, øyne, tingene... Åååh, er så spent! Hva som er kommet: - Kort, sort rysjeskjørt med kors-smykke som belte. - Fishnet-strømper. - Jack Skellington sko, som jeg mistenker er en tanke store... - Rosa tvansgstrøye-aktig skjorte. - Og hår. ^^ I vente: - Vampyrkjole og råtøffe boots. - Mer klær fra SOOM - Og selvfølgelig Emily.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jan 14, 2008 19:57:37 GMT 1
*glees* Fikk shipping-notis for Frost i dag!
...Selvfølgelig, det betyr at jeg har sying å ta meg av...
|
|
|
Post by avnia on Jan 14, 2008 22:29:17 GMT 1
Venter på en DollHeart-Fukubukuro sko pose til MSD...håper det er noe fint i den
|
|
|
Post by nellie on Jan 15, 2008 18:57:00 GMT 1
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jan 16, 2008 11:14:48 GMT 1
Blæ. Frost er i den "innimellom" tilstanden der ingen har peiling på hvor han er. Hater den delen.
|
|
|
Post by ravnsvart on Jan 16, 2008 12:10:00 GMT 1
Så fint nellie! Jeg har nå betalt nærmere 800 dollar med shipping for å få en spesiell soom Spinel, men sporingen virker ikke og jeg er bekymret Han ble postet i Hellas i går, så det kan jo hende at han ikke er inne på systemet. Likevel wææææææh, mange penger og store forventninger. Jeg har to par råtøffe boots og et par sko liggende på postkontoret, men er syk og får ikke hentet dem
|
|
|
Post by nellie on Jan 16, 2008 15:27:20 GMT 1
Ravnsvart: det tok ca et døgn før pakken min med belladonna ble registrert noe sted, hadde litt panikk en stund, men hun dukket opp dagen etter og alt var i orden
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 16, 2008 15:29:40 GMT 1
Stiiilig Nellie !! Så når skal jeg få treffe de lekre damene ?? ;D (Uma og Belladonna altså *ler*) Er du og Ziggy tilbake i Trondheim nå ?
|
|
|
Post by ravnsvart on Jan 27, 2008 0:00:27 GMT 1
Tiddelidi... nå har jeg akkurat fått en ny dukke... dukkerush!! Gowaah, kostet meg 4500kr eller noe deromkring, og er foreløpig husets dyreste, men egentlig så var han en "gave" og kom unna tollen... hehehe. Har så lyst til å vise ham frem overalt, men ettersom han for tiden har en lånt parykk i modell "pretty girl" (Arolin er småsur, ettersom det er hans favoritt) , og er iført en snuppekort pysj-bukse... tror jeg at han blir litt sur hvis jeg atpåtil spammer grøtete kveldslysbilder av ham Og så pen han er!!! *glede seg til parykken kommer, og klær er sydd, og dagslyset dukker opp når jeg ikke er på jobb*. Og, må finne et egnet navn Wæh, har to innkommende også (og skal forsøke å spare litt nå, ahemm)... men gruer meg litt til de kommer uten faceup, tenk om jeg må vente til sommeren med å kunne bruke msc
|
|
|
Post by ziggy on Jan 27, 2008 19:39:35 GMT 1
Jeg venter på Notdoll Ligaya. Yay.
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 27, 2008 20:56:09 GMT 1
Gjør du ?? Grattis !! Så du likte Nellies Belladonna så mye, huh ? Jeg må få tatt en titt på damene deres snart !!
|
|
|
Post by ziggy on Jan 27, 2008 21:17:56 GMT 1
Hehe, jeg liker Belladonna, men jeg har hatt lyst på Ligaya ganske lenge. Det bare ble liksom aldri. Men nå var hun på salg, så da bestilte jeg henne.
|
|
|
Post by CHANGEME on Feb 5, 2008 8:48:54 GMT 1
Ooooh shushu shipping notice!! *danser en liten dans*
|
|