|
Post by Shaded Mazoku on Jul 1, 2007 22:53:49 GMT 1
Fordi vi har en "hva har dere lyst på" tråd (og fordi jeg ikke får sove), her er en "hva venter dere på" tråd.
Så, hva venter folk på? Dukker, klær, annet utstyr?
Selv venter jeg på at Tensiya skal sende Magus, min lettere sarkastiske og frekke Hound. Og så klarte jeg visst å forhåndsbestille et Peroth hode. Oops. *ler*
|
|
|
Post by kristinkreations on Jul 1, 2007 23:25:34 GMT 1
Jeg venter på.... Claude (DZ Jing) ennå *ler* Og Rotta, en Bobobie Chocolat i white skin... og noen øyne og parykker. Og jeg venter litt på den første i msd størrelse også, selv om hun ikke er til meg. YAY for penger igjen på skatten ;D ;D ;D Men ingenting kommer før etter at vi er hjemme fra ferie igjen, vil ikke ha pakker på vei som kanskje rekker fram, kanskje ikke. SÅ mye stoler jeg ikke på postvesenet noe sted
|
|
|
Post by callior on Jul 2, 2007 0:15:24 GMT 1
Et alvehode som posten har spist *grumler* Muligens en Unoa Sist (YAY!) Dokkeklesmønsterbok (som ikke er trykket enda, men eksemplene var kjempepene (bevis!))
|
|
|
Post by CHANGEME on Jul 2, 2007 7:17:45 GMT 1
Jeg venter på en twing-key med den nye kroppen fra dod, og jeg håper den kommer idag! Hvis ikke så kommer den imorgen. Den kom til Stokke idag morges fra Gardermoen. Maletid!!
|
|
|
Post by skumring on Jul 2, 2007 12:57:12 GMT 1
Jeg ventet på Peru, men så kom hun på lørdag! Så da venter jeg ikke på henne lenger, men jeg venter derimot på tid til å ta bilder av henne. Og så venter jeg på materialer til mere nunofiltklær. Ellers venter jeg på en Unoa Lusis tror jeg... men er ikke helt sikker på om bestillingen går i boks, men jeg tror det. Og et NaNuRi -07 NS hode som snart kommer til henne jeg skal kjøpe det av... Og en Twigling tja, det tror jeg var det Ånei, jeg venter på 3 Pulliper også, de tre siste Rozen Maiden Pullipene Sånn, det var definitivt det
|
|
|
Post by aangell on Jul 11, 2007 22:18:45 GMT 1
Bestilte min første dollfie i dag! Hun er en DOC/MSD Petsha (naken dukke) Venter på klær, sko et par katteøyer og annet dill dall til henne fra dollmore. Dumt at det tar 5uker før de sender henne ut fra dream of doll, tar jo år og dager før jeg får henne.
|
|
|
Post by skumring on Jul 12, 2007 0:55:33 GMT 1
aangell! Gratulerer med din første dukke. 5 uker er ingenting, det går så fort som bare det. Jeg ventet på min I-Ra fra før jul til begynnelsen av mars, og jeg syntes ikke det var for lenge. Jeg fikk jo ikke tid til å lage henne klær engang Så til en liten update på hva jeg venter på: Ulla til nunofilting har kommet, så nå trenger jeg bare litt inspirasjon og masser med tid. Og så er det helt sikkert, jeg venter på en Lusis! MSC venter jeg også på... og et NaNuRi -07 NS hode, en Twigling og de tre siste Rozen Maiden Pullipene. Og neste måneds lønning
|
|
|
Post by avnia on Jul 12, 2007 17:05:20 GMT 1
Hodet til dukke mi....hun som lager face up er syk
|
|
|
Post by aangell on Jul 17, 2007 16:35:01 GMT 1
Klærene til Chise (Petsha) kom idag (^^) Kan ikke vente med å få henne hjem!
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jul 20, 2007 9:55:36 GMT 1
Venter nå på K*Starr parykker i tillegg, til Kefka, Magus og Rumi. Helt umulig å finne en blå parykk som ikke er alt for mye farge i for Magus sitt grå-blå hår. Samme gjelder blonde parykker med rødlig glans og uten lugg. Og Rumi har bare merkelig hår. Yay for custom parykker!
Også har jeg betalt for hodet til Rumi, så nå er det bare å vente. Ventet shipping dato er 31 August. Kan ikke vente! Jeg har sjelden vært så hyper over en dukke.
|
|
|
Post by aangell on Jul 22, 2007 3:58:18 GMT 1
- Venter på DoC/MSD Petsha (Chise som hun skal hete) - Mr super clear fra Skumring - Pocket Fairy Yoko - Og muligens en kimono til Yoko
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 29, 2007 0:57:58 GMT 1
Rumi er endelig sent! Det er venting etter man har fått shipping notice som er verst. Tatt i betraktning at shipping datoen for Peroth hodene ble utsatt fra 31 august til 28 september er jeg temmelig lei av å vente nå! *ler*
|
|
|
Post by callior on Sept 29, 2007 9:38:10 GMT 1
Ooh! Grattis, Sha. Jeg venter fremdeles på Sisten min... Og på et par sko To par silikonøyne To par resinøyne Og et undertøyssett Kan noen komme hit og ta fra meg kredittkortet mitt, plis?
|
|
|
Post by skumring on Sept 29, 2007 12:05:45 GMT 1
Jeg venter på en haug med silikonøyne og en parykk og en strikkegenser, et Luwen hode og et feeple event nanurihode. Så håper jeg endelig ett av disse hodene passer til å bi brukt til Tir.
|
|
|
Post by ziggy on Sept 29, 2007 16:25:53 GMT 1
Jeg venter på.... kjoler og parykker til tvillingene, fra Luts. Og et korsett til Uma <3
|
|