|
Post by kristinkreations on Sept 29, 2007 16:58:19 GMT 1
Jeg venter på msc..... ;D Og that's it *ler*
|
|
|
Post by avnia on Sept 30, 2007 9:54:59 GMT 1
To hoder....en under oppfriskning og en på vei i posten. En parykk fra Leekeworld..tja...det er vell alt for øyeblikket
|
|
|
Post by baroness on Oct 1, 2007 7:12:13 GMT 1
ja, jeg venter på mine første dukker.
hovederne er på vej, 4 stk. alle fra Obitsu, jeg vil starte med de "billige" dukker inden jeg går over til de dyre af resin. så kan jeg jo se om det i det hele taget er noget for mig.
jeg venter også på lidt tøj, parykker og øjne.
jeg tænker selv at lave face-up - det kan vel aldrig gå andet end galt, og i så fald kender jeg en som kan gøre det for mig og redde ansigterne.
mvh, karina
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Oct 2, 2007 5:13:58 GMT 1
Hodet til Rumi er i Norge! Må betale forenklet tollbehandling, da, men allikevel! Min onde gartner er nesten hjemme. *ler*
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Oct 5, 2007 19:27:31 GMT 1
Wheee, dobbelpost...
Men hodet til Rumi er hjemme! Hvis jeg bare klarer å få til de fordømte nedre øyenvippene snart får jeg kanskje et bilde opp før jeg kollapser. *ler*
|
|
|
Post by skumring on Oct 5, 2007 21:15:36 GMT 1
Luwen hodet har ankommet, og han ser så utrolig flott ut at jeg har lyst på resten av ham også... Den som hadde ubegrenset med kontanter.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Oct 13, 2007 1:13:00 GMT 1
Fikk endelig beskjed om at Kstarr* parykkene mine er klare for shipping! De skal sendes neste uke. *glede seg* Custom parykker til Rumiaal, Kefka og Magus.
|
|
|
Post by noni on Oct 22, 2007 14:27:26 GMT 1
Da fikk jeg endelig sendt ut en bestilling, og nå venter jeg på alt mulig rart for dukka mi. Klær, møbler, faceup ting, mangler bare bestilling på mimiwoo tenker jeg, men har ikke rukket å ordne det enda og postet det i fellestråden her.
Akk! Nå kom det en ny tiny som jeg fikk lyst på @_@;;
|
|
|
Post by callior on Nov 2, 2007 0:35:08 GMT 1
OMG! Jeg kjøpte nettopp en tiny... og etter jeg hadde lovet meg selv å holde meg unna dem og alt! Men hvordan kan man si nei til noe slikt som dette? (Det er en puki pipi, for de som lurer) Hva slags tiny er det du har lyst på, noni?
|
|
|
Post by CHANGEME on Nov 2, 2007 11:53:51 GMT 1
Hmm venter i spenning på en pakke milliput fra England men jeg håper den kommer fram, må på posten og høre idag, for paypal tulla med adressen min, de ga den gamle adressen..
|
|
|
Post by kristinkreations on Nov 2, 2007 17:20:58 GMT 1
Oooooo, Callior, de der er bare såååå søte (og utrolig små) !! Jeg skulle ønske jeg kunne kjøpe en av hver
|
|
|
Post by noni on Nov 2, 2007 17:55:52 GMT 1
Neiognei, det var nettopp den dukka jeg smeltet for, enten puki pipi eller puki sugar. Men jeg skal se om følelsen går over. Det er fordi jeg frykter litt at de ikke er like søte uten luene på... er jo nesten ingen bilde uten lue, men bare med ansikt og parykk. Likevel, et pukishisett er jo kjempesøtt!
Forresten vil jeg gjerne se bilder av din nye tiny, callior n_n
|
|
|
Post by callior on Nov 2, 2007 22:11:46 GMT 1
Kristin: jeg vet... og jeg kommer til å ha henne med meg når jeg kommer til Trondheim i Februar ;D Jeg pleier ikke klare tinies, men jeg tror hun her skal fungere bra. Går jeg lei av å ha en liten unge kan jeg bare bytte ut ansiktet og ha en liten kattepus istedenfor ;D (den jeg kjøpte kommer med pipi ansikt, pipi soveansikt, katteansikt og katte soveansikt!) (og poter... GAAAAH jeg gleder meg!) Noni: det var bildene uten parykk som gjorde at jeg forelsket meg fullstendig. Bare SE HER! (advarsel: naken, men kjønnsløs dukke) Nå kommer hun ikke før TIDLIGST 10. Desember (det er pre-order nå, så selges de vanlig etter jul), men jeg kan vente. Jeg fikk lov til å bruke halvparten av julegavepengene fra foreldrene og besteforeldrene mine på henne, så hun kan uansett ikke åpnes før 24. ^^ Men da skal det bli MASSE bilder. Jeg elsker å ta bilder av tinies.
|
|
|
Post by kristinkreations on Nov 3, 2007 2:10:29 GMT 1
Hehe, vi har falt pladask her også (minstejenta og jeg), og teller småpenger i håp om å iaf få nok til iaf én... Prisen går opp betraktelig etter pre-order perioden Problemet er at jeg liker Piki og Sugar, mens hun liker Pipi best... Hadde jeg visst om dem før, så kunne vi bestilt sammen og spart shippingen Men altså jeg registrerte meg, og la en i handlevogna, ingen frakt ?? Altså, det sto at den var 0 Hvor mye var EMS shippingen på ? De er forresten villige til å markere som gave og sette ned verdien også ;D Be dem sette ca. us$180 og "gift" og du slipper unna tollen !!! (Et firma etter mitt hjerte og lommebok *fnis*)
|
|
|
Post by callior on Nov 3, 2007 12:16:31 GMT 1
ems shippingen koster egentlig mer enn $30, men man kan kjøpe en kupong på $30 og slippe unna med det til Norge. Jeg tror det skulle kunne gå bra å spørre om vi kunne bestille en dukke til på min konto. De har vært kjempeflinke til å kommunisere. Og om du ikke vil ha vingeføttene kunne jeg endelig bestilt dem da ^^
Du får gi lyd fra deg om du klarer å bestemme deg for en ;D
|
|