|
Post by noni on Nov 3, 2007 15:33:54 GMT 1
Oi, uten frakt så har egentlig jeg også lyst på en. Kanskje jeg kunne joine?
Edit: Der klarte jeg ikke å holde meg mer xD Men jeg tenkte at hvis du bestiller mer enn 2 av dem så får du altså gratis frakt. Hvis du kan avbestille og bestille på ny ordren din så kunne vi kanskje kombinere ordren sammen? Ønsker uansett å høre hvis en av dere har lyst på en av dem.
Vil dere ha make-up på dem da? Jupp, det var nok den kjønnsløse nakne som jeg falt for også.
|
|
|
Post by callior on Nov 3, 2007 17:27:17 GMT 1
Jeg har bestilt make up på min... Jeg har sendt en mail og spurt om det er mulig å legge til tingene på min ordre. Skal gi lyd fra meg straks jeg vet noe!
|
|
|
Post by kristinkreations on Nov 3, 2007 17:47:31 GMT 1
Jeg (vi) kan ikke være med, ikke nok monitas Men tusen takk for tilbudet/ene !! Jaja, man kan ikke få alt man ønsker seg *ler* Jeg lurer fortsatt på hvorfor ikke shippingprisen kom på i handlekurven Lekte meg med mange forskjellige alt. i går kveld....uansett om jeg valgte en eller to var shippingen $o.oo Ville de lagt den til i invoice'en da ?
|
|
|
Post by skumring on Nov 3, 2007 18:24:08 GMT 1
Men Callior da! Hva har du gjort? Du skulle jo ikke kjøpe noen dukker du. Jeg er så glad jeg ikke faller for de aller minste. Men på den annen side så faller jeg jo for de stoore, og de er dyrere... Jeg venter ikke på noe annet enn msc forresten, ikke enda ihvertfall, men det blir kanskje noen flere alvehoder etterhvert. Jeg fikk nettop Feeple Nanuri eventhodet, og han er perfekt som Tir, så da blir nok trealven min en realitet etterhvert, det var den msc'en da...
|
|
|
Post by callior on Nov 4, 2007 2:05:36 GMT 1
Kristin: Jeg tror de legger den til på invoicen, ja. Men det er et merkelig system...
Skumring: eh... den er julegave? Holder det som unnskyldning?
Noni: jeg har fått svar fra Liria. Sendte deg en PM. ^^
|
|
|
Post by avnia on Dec 12, 2007 18:05:43 GMT 1
Yay...jentekroppen til mine lille alv er i oslo (sjekket EMS) Brukte 4 dager fra korea til norge. Hun har hatt en bahagelig 2 timers venting i tollen før hun ble sendt videre...nå er det bare opp til posten (hmm...hvorfor ble jeg litt urolig der)
|
|
|
Post by callior on Dec 12, 2007 18:55:48 GMT 1
Hehe, jeg håper du er like heldig med posten som jeg har vært i det siste, Avnia. Jeg er nå i siste fasen av å vente på PukiPukien min, da den ble løslatt fra Gardermoen litt tidligere i dag, men venter ENDA på Unoaene. Den ventetiden holder virkelig på å gi meg nerver Bortsett fra det venter jeg egentlig bare på en liten drikkeflaske jeg har kjøpt til Rasmus og klær til Pukipukien min.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 12, 2007 21:17:58 GMT 1
Avnia; Posten Norge As bruker å oppføre seg ganske bra !! De har jo til og med kjøpt egne fly/dannet eget flyselskap, fordi SAS ikke var kjappe nok for tidsrammene de hadde satt. Jeg har merket utrolig mye bedre postgang i løpet av de siste par årene, både på innkommende og utgående post. Så sant Gardermoen og tollen er passert er det grei skuring *fnis* Håper du har kroppen din snart !!!! Callior: PUKI PUKI PUKI PUKI PUKI PUKI og littegranne Juri *ler* Og forresten, vi venter da på parykker alle sammen
|
|
|
Post by skumring on Dec 13, 2007 20:21:45 GMT 1
Nå venter jeg bare på 15 flaskerMSC, en Hello Kitty Pullip, masse parykker til oss alle sammen, en halsdimp fra Luts, en bukse til Dane og en parykk og et smykke. Og råd til å kjøpe Lu-Wen.
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Dec 13, 2007 21:00:05 GMT 1
Haha. Da er vi to som venter på råd til å kjøpe Lu-Wen XD Though, jeg har innsett at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å ha råd før han blir utsolgt på siden :/ Hvertfall ikke om jeg skal kjøpe El-hodet som jeg har lyst på (og gjerne en kropp dertil D: ) Men jah. Venter på både MSC og parykk (som jeg forresten ikke har betalt for :X Når/hvordan vil du ha pengene, skumring? Håper du ikke har det alt for bråttom med det, for jeg har ikke egentlig råd akkurat nå Men jeg skal få skrapt sammen noe om du vil ha pengene snart)
|
|
|
Post by avnia on Dec 15, 2007 17:47:08 GMT 1
Posten norge har overasket meg....pakken kom hit dagen etter tolltiden sin på gardemoen. Jeg er overlykkelig..og Jamilie, tja...la oss si at hun hjelper meg med å åpne.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 15, 2007 18:09:40 GMT 1
Grattis !! Og var det ikke det jeg sa om Posten De har forbedret seg mye ! Flink Jamilie ;D ;D
|
|
|
Post by skumring on Dec 15, 2007 19:19:49 GMT 1
Reila! Msc'en og patykkene er betalt, og jeg kan saktens vente med betaling til varene har ankommet og jeg sender de ut herfra. Da vet jeg hva frakten fra meg kommer på også, og om de har havnet i tollen og tollvesnet har vært slemme.
Gratulerer Avnia! Jamilie ser litt skummel ut med den store kniven.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Dec 15, 2007 23:59:50 GMT 1
Venting igjen, ja. Venter på to par briller og en ny parykk. Og på at min søster skal ha tid, sånn at vi får handlet ferdig julegavene og jeg vet om jeg må bruke av sparepengene for å betale det hodet som skal ha den nye parykken.
|
|
|
Post by skumring on Dec 23, 2007 1:19:18 GMT 1
Nesten alt jeg har bestillt har kommet frem, så nå venter jeg på MSC'en vår, en Hello Kitty Pullip, et par sko til Dane og nok penger til å kjøpe Lu-Wen.
|
|