|
Post by ravnsvart on Dec 23, 2007 12:14:16 GMT 1
Hehehe... 15 flasker, Skumring?! Hjelp, jeg har bare bestilt 1 jeg, aldri brukt det før... noen som vet hvor mange hoder en flaske vil rekke over? Og i forhold til giftighet, hvor og hvordan den bør brukes, det er jo ikke bra å spraye ute i kulde? Æhhh, jeg har en skammelig lang liste over ting jeg venter på, og en enda lengre liste over ting jeg nesten kjøper Venter på 3 hele dukker og ett hode... Iplehouse tanned Soo Ri og tanned gentle Soo Ri CP MiniFee ShuShu, og Juri B hode (utsetter evt kjøp av kropp til jeg vet om jeg liker henne nok...) Tja, og så var det 4 parykker, et stativ, skjorte og slips. Haha, jeg fikk en grei etterbetaling av 3 måneder med for lite lønn, så det, og den halve skatten i desember, er min unnskyldning. Når jeg nå omsider har hatt endel penger i hende, klarer jeg knapt å tenke på annet enn å kjøpe dukker (og siden julegavene er i boks, så er vel det greit). Jeg skulle egentlig bare bestille 1 dukke av gangen, men... så kom limited tanned Soo Ri med et ekstra hode, og mulighet til å kjøpe ekstra kropp... og deretter kom Luts event, og så er jeg i gang... jeg prøver nå å tenke fort om jeg skal kjøpe Soom Spinel innen 25, slik at jeg får mulighet til å kjøpe den kommende Dia til halv pris i februar. Herlighet, når jeg leser gjennom denne listen blir jeg redd meg selv. Min selvkontroll er som Nemi foran en sjokoladeboks
|
|
|
Post by skumring on Dec 23, 2007 13:18:21 GMT 1
Lol, nemi og sjokoladeboks er den beste sammenligningen med manisk dukkekjøping jeg har hørt noensinne. 15 flasker MSC er til oss alle sammen, tenkte det var like greit å lage en fellesbestilling når jeg først var i gang. Msc er giftig og bør sparayes ute, men som du sier, kulde er ikke bra, så et godt ventilert rom og gassmaske burde gå fint. En flaske burde holde til en god del faceups. jeg brukte ikke mye da jeg gjorde Dane sin. Hvis du ikke liker Juri B hodet, så kjøper jeg det mer enn gjerne. Eller bytter mot hva du vil av klær, de kommer vel til å trenge noe å ha på seg alle disse nye dukkene dine.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Dec 23, 2007 13:33:44 GMT 1
Du kan bruke det inne, men da bør du være i et godt ventilert rom, eller et sted der det ikke gjør noe om det stinker i timevis. *ler* Du bør også bruke et underlag, ellers blir det griseri. MSC sitter igjen på det meste. Jeg setter hodene på en stein når jeg sprayer ute, og den er helt hvit nå.
Og forresten: Iplehouse <3 *ler* (Ryushin står høyt på ønskelisten min.
Venter på at det skal bli etter julaften, så jeg kan bestille Frost med god samvittighet. Og på Ash, selv om han teknisk sett ikke er bestilt ennå. Og på å finne ut hva pensum koster så jeg kan finne ut om jeg har råd til og kjøpe den "nye" Cha.
Ellers venter jeg på... ...Tja, en parykk og to par briller. Ikke mye spesielt, der.
|
|
|
Post by callior on Dec 23, 2007 14:36:28 GMT 1
Hehe, det eneste jeg venter på for øyeblikket (unntatt Unoaen, selvfølgelig) er en bitteliten lommelerke som forhåpentligvis passer Rasmus
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 23, 2007 20:54:01 GMT 1
Og en parykk
|
|
|
Post by ravnsvart on Dec 24, 2007 11:59:54 GMT 1
Jeg kunne ikke dy meg for å zappe innom mailen min idag, og der var det en julegave til meg; ShuShu ble sendt idag, på julaften av alle ting!
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Dec 26, 2007 7:04:44 GMT 1
Der! Etter litt frem og tilbake med meg selv (er redd jeg kunne egentlig trengt pengene til noe annet, selv om dette er oppspart), og bankkontoene mine (glemte å overføre pengene fra "spare"kontoen X3), så har jeg nå bestilt et Dreaming El hode Tenkte jeg skulle ta med et par øyne, men vet ikke helt hvilken farge jeg vil ha på dem.. Så nå er det bare å vente.. hvor lenge? D: EDIT: Er redd dobbeltposter, så bare editerer her x3 "luts has shipped out your order today!" Yay! :'D
|
|
|
Post by CHANGEME on Dec 29, 2007 17:24:16 GMT 1
Jeg venter på en Shushu ^^ fullstendig uplanlagt selv om jeg lenge har hatt lyst på en. Den er til kjærsten min og en wig og sko til henne.
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Dec 30, 2007 20:20:46 GMT 1
Dette går fortere enn jeg trodde det kom til å gjøre I dag ble hodet stoppet i tollen, så da får jeg bare håpe at de ikke holder så alt for lenge på det. Og at jeg ikke får noen tollavgifter, men det skulle vel gå greit, ettersom det bare er et hode?
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jan 4, 2008 4:57:24 GMT 1
Så var Frost bestilt, da. (Og jeg må venne meg av med å kalle ham det. Det er et etternavn, dammit!) Og Ash er bestilt. Og så gjorde jeg akkurat det jeg skulle slutte med og bestilte litt mer, så jeg har på en måte tre dukker å vente på nå, selv om to er bare hoder. Men jeg kommer ikke til å røpe noen detaljer om tredjemann før jeg har gjort modding og faceup.
Men nå er jeg totalt blakk til den 15. Selv om jeg var flink jente og betalte studieavgiften før jeg bestilte dukker.
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Jan 4, 2008 6:02:46 GMT 1
Heldiggris! Skulle ønske jeg kunne møte dukkene dine en gang, Shaded Mazoku ^^ Jeg venter bare på noe stoff jeg kan lage dukkeklær av jeg =_=; Og et digitalt speilreflekskamera. ^^; tenkte å velge mellom dukke og kamera, og jeg valgte dessverre kamera. ^^; Så ja.. Fine bilder når jeg skal til Japan = bedre enn noe annet :3
|
|
|
Post by skumring on Jan 4, 2008 10:07:09 GMT 1
Jeg venter på Lu-Wen! Måtte bare si det her og, selv om alle sikkert allerede har fått det med seg. Og fine støvler til ham og sko til Dane.
Sha, det er vel ikke så merkelig å kalle noen for etternavnet deres, jeg gjør det jo hele tiden med Dane. Og gratulerer med Frost, du har jo ventet på å kunne bestille ham en stund nå.
|
|
|
Post by ravnsvart on Jan 5, 2008 10:19:28 GMT 1
IIIIIIIIH Nå som jeg har ventet helt siden shipping noticen på julaften, har min ShuShu omsider ankommet postkontoret i dag- selvfølgelig mens jeg er bortreist... (sjekket sporingen akkurat nå). Da må jeg pent vente til mandag etter jobb. Tror ikke jeg klarer å sitte mye rolig denne helgen, når jeg vet om dette, samt en uåpnet eske med New Rock støvler til meg selv. *vrikke seg utålmodig i stolen* Er nysgjerrig både på ShuShu, på at de ikke har glemt å legge ved Juri B, størrelsen på parykkene (håper at de ikke er for store til mine Iplehouse), og på... tollen, men det stod "forenklet tollbehandling", hvilket tyder på at ShuShu plutselig koster under 1000kr.
|
|
|
Post by avnia on Jan 5, 2008 12:37:45 GMT 1
Gratulerer med både dukke og tollen....jeg har en følelse av at noen av tollerne ikke aner hva de dukkene er, så de tar kun forenklet tollbehandlig Og jeg venter på et par småting som kommer sammens med Lu-Wen, sko til Nimue (endelig kan de slutte å sloss om skoene) og en stikk trekke ting ^^
|
|
|
Post by skumring on Jan 5, 2008 13:04:21 GMT 1
Wow! ShuShu er skikkelig søt, gleder meg til å se masse bilder av henne. Og JuriB hodet også. Spennende. Forenklet tollbehandling er en gudegave, det er helt sikkert. Jeg håper tollen har mye å gjøre når Lu-Wen kommer også.
|
|