miharu
Tiny
BUNNIES O.o
|
Post by miharu on Jan 5, 2008 14:38:25 GMT 1
Venter egentlig spent på info om Hid^^ Er sikkert bare første-dukke-nervøs eller noe:3
Gratulerer med Lu-Wen, Skumring!
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Jan 5, 2008 19:42:11 GMT 1
Jeg venter på: - Masse klær og stæsj fra Dollmore - Enda mer klær fra SOOM. - Sko og kjole fra Denver Doll Emporium.
Og ikke minst min første BJD fra D.o.D! T-T
|
|
|
Post by siren on Jan 6, 2008 15:14:02 GMT 1
Venter egentlig spent på info om Hid^^ Er sikkert bare første-dukke-nervøs eller noe:3 Ei venninne av meg sitter også å venter på Hid nå, hehe. Hvor har du bestilt ham fra? Hun har skaffet seg ham fra Edendoll, og det er visst en liten pause/noe opphold fra Dollzone sin side etter julen, så bestillinger gjort i desember kan bli noe forsinket, men det visste du sikkert ^^ Uansett, hun sendte dem en mail og lurte på hva som foregikk mer i detalj og de i Dollzone og de som distribuerer (er det i det hele tatt et ord på norsk? ) jobber så hardt de kan for å få alt sendt ut slik som det skal. Dollzone ville visst heller være sikre på at alle produktene var opp til standar enn å stresse med det... da kan det visst ta litt tid, hehe ^^ Jeg aner ikke om jeg har sagt NOE som er nytt for deg i det hele tatt, men jeg tenkte jeg skulle dele allikevel On topic-ish - venter på en ny parykk for Dio sammen med Skumrings Luven ^^
|
|
miharu
Tiny
BUNNIES O.o
|
Post by miharu on Jan 6, 2008 20:28:23 GMT 1
Det var bra^^ Har vært litt nervøs, men at de tar det litt rolig i ferien er jo forståelig. Og det er jo greit å få det man betaler for, spesielt fordi de er såpass dyre (selv om de er verdt det, og mye mer) :3
|
|
|
Post by nellie on Jan 7, 2008 18:12:57 GMT 1
Nå venter jeg på Belladonna. Hun vil tidligst bli sendt 14 januar, og senest 24 (ifølge nettsidene deres...), har vært inne og sjekket ordre statusen nesten hver dag siden jeg bestillte henne...
|
|
|
Post by ravnsvart on Jan 7, 2008 18:51:07 GMT 1
Jeg har hentet ShuShu i dag, så nå sitter hun her og dingler med bena Jeg har dessverre ikke fått msc ennå, så hun er faceup-less, og hun har ingen klær, men hun har i det minste øyne og parykk, og er kjempesøt! Helledussen så yndig MiniFée-kroppen er, jeg liker veldig godt bena og leddingen ved hoften, som gjør at hun kan sitte litt sånn pussig innoverbeint Jeg var egentlig skeptisk til hennes, eh, omfangsrike byste, men nå synes jeg at til og med den er søt. Yay, gleder meg til jeg får surret sammen en face-up og et antrekk til henne, og så skal jeg poste bilder Bestilte noen parykker (for over 111USD) ved siden av og fikk dermed en ekstra; lang med lugg, gradert hvit og lyslilla- superfin!. Fikk også med Juri B WS, men er noe skeptisk, jeg har jo veldig lyst på en alv, men hun er nok ikke den rette Jeg klarer ikke å venne meg til den smale, spisse nesen hennes, og er nok blitt så vant til mer realistiske sculpts at det føles feil å tømme sparegrisen for å kjøpe en kropp til henne, selv om hun er pen og har nydelige små alveører. Hehe, jeg svir av mer over 400 dollar på dukke og dingser, men det som opptar meg mest, er å beundre Arolin når han tar på seg en av de nye parykkene. *slå seg selv* Det var en stor utskeielse å kjøpe en MSD, for nå bygger jeg i utgangspunktet dukkefamilien rundt ham MEN, jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg ikke "bounder" med en dukke før den har face-up, så reaksjonen er sedvanlig. Yarrgh, lurer på om jeg ødelegger ShuShu hvis jeg bruker litt blyanter og pastell på henne uten sealer først? Hun er veldig ru i resinen...
|
|
|
Post by skumring on Jan 7, 2008 22:08:49 GMT 1
Ehm.. ravnsvart, si ifra hvis JuriB virkelig ikke er noe for deg.
Gleder meg til å se ShuShu når hun er ferdig. Og jeg vet akkurat hvordan det er å ha en favorittdukke, Casilda er den jeg aldri kommer over.
|
|
|
Post by nellie on Jan 11, 2008 10:20:05 GMT 1
Woho! Belladonna ble sendt i dag! krysser fingrene for at hun ikke blir stoppet i tollen...
|
|
|
Post by siren on Jan 11, 2008 11:42:04 GMT 1
Nå har jeg akkurat bestilt enda en ny pakke fra Dollmore, så nå sitter jeg å venter på en MSD dollcarrier og et par små og sorte sneakers til Dio ^^
Klarte jo selvsagt og poste dette i feil thread forrige gang...
|
|
|
Post by nellie on Jan 11, 2008 12:24:20 GMT 1
Hjelp!
Har søkt etter pakken med tracking-nummeret jeg fikk på posten.no, men den finner den ikke! Husker ikke hva jeg gjorde sist jeg bestillte dukke, men kan ikke huske å ha hatt noe problemer med det... Tar det litt tid før jeg kan søke opp pakken med tracking nummeret? Noen som vet noe?
|
|
|
Post by callior on Jan 11, 2008 12:29:27 GMT 1
|
|
|
Post by nellie on Jan 11, 2008 15:05:18 GMT 1
De finner ikke pakken de heller
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 11, 2008 16:01:33 GMT 1
Nellie, ta to-tre dype åndedrag, det kan godt ta ett døgn, eller litt mer, før trackingen "virker". De får (og sender deg) nummeret i det de har sendt ut pakken, men den scannes ofte ikke før den når det første omsorteringsstedet, og i tillegg kan det ta tid før det legges ut/oppdateres på nett også. Jeg tror nok den har dukket opp og kan spores på denne tiden i morgen Lykke til !
|
|
|
Post by skumring on Jan 11, 2008 17:29:16 GMT 1
Apropå venting, Callior, det er intet nytt fra østfronten!
|
|
|
Post by nellie on Jan 11, 2008 17:53:58 GMT 1
|
|