|
Post by skumring on Dec 7, 2007 22:14:19 GMT 1
De har kommet med to Jurier til jul i år, nå må jeg jo bare bestille Lu-Wen. Men hvilken Juri skal jeg velge? ?? For mange dukker, og alt for mange hoder.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 7, 2007 23:49:14 GMT 1
Takker og bukker ;D Gleder meg som en unge jeg, og stakkaren har ikke kropp engang *fnis* Callior; Du, "size-ist" ?? Hva med Pukipukien da ? Eller er det bare de store du ikke vil ha ? *ler* Skumring; Jeg vet du har et lite dilemma der Klarer du ikke å velge en favoritt av de to altså ??
|
|
|
Post by callior on Dec 7, 2007 23:59:05 GMT 1
Det er nok bare de store... Så lenge jeg har vært i denne hobbyen har jeg aldri hatt lyst på en SD dukke. Men jeg er veeeldig spendt på om puki-pukien vil være for liten for meg eller ikke. Jeg håper bevegeligheten vil være stor nok til at jeg klarer å tilgi henne hennes lille størrelse Gleder meg masse til å se Jurien din!
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 8, 2007 0:50:53 GMT 1
Hehe, og jeg trodde at jeg aldri ville virkelig ønske meg en stor en, før jeg møtte Casilda Ja, jeg visste det var flotte hoder, Juri har jeg sett på siden Luts kom med det, men selve størrelsen var, jeg vet ikke.... skummel ? Har samme tanker som deg om Puki'en, men fra det jeg har sett av bilder, er ikke bevegeligheten noe problem der i gården ! Og miniatyr, i håndarbeidet, er jo det morsomste jeg vet ;D ;D ;D Det er Pipi du venter på, ikke sant ? Sugar kommer hit, blank Men først kommer Juri-gutten *happy dancing*
|
|
|
Post by callior on Dec 8, 2007 1:44:53 GMT 1
Pipi med face up på hovedansiktet og tre nakne ansikter... Skummelt! Men jeg gleder meg masse. Følger religiøst med på tråden på DoA og ser på alle de nydelige dokkene etter hvert som de kommer. Sugar er min nr. to på lista... jeg er veeldig frista. Men må holde meg til en, da Jeg visste ikke at du hadde bestilt en! Kult! De store dokkene er flotte, men de er ALT for store for meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med alt sammen
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 8, 2007 2:18:06 GMT 1
Så du har iaf ett ansikt klart til bruk når hun kommer du da Jeg tror jeg kommer til å leke med pastel og vannfarge blyant på disse jeg, iaf på kattepusen, uten å vente på msc'en. Jeg gleder meg også, og følger tråden, men jeg er lissom ikke der og poster, noe som sikkert er litt dumt siden jeg planlegger å lage klær for dem... Min er en basic set 1, men den ble bestilt med en basic 2, så ingen er sendt ennå (Jeg hoppet på en split på DOA) Det største problemet mitt er at hun som har kjøpt dem reiser fra Singapore til Nederland fire dager etter estimert shippingdato, så antagelig blir det ingen Sugar på meg før i 2008 *sutre, klage* Jaja, jeg har jo ikke betalt ennå heller da, (preorder-regler osv) så jeg får slutte å syte Hehe, hva man skal gjøre med alt sammen hva da ? Den store kroppen ? Vettu, jeg kom til Ziggy og så den der lekra dama som satt på bordet, jeg tror nesten jeg spurte om å få kle av henne før noe annet, stakkars Casilda *fnisemasse* Men min store er en gutt da, "en særdeles femi hann alv", ifølge min kjære... Samme hvor lekker Casilda og de andre digre damene er, de er for mye dame for meg tror jeg *ler* Og han har ikke sett en SD dukke, annet enn på bilder, og tok fram målebåndet da jeg bestemte meg for Juri hodet Og han har jo rett, 60 cm ser stort ut når man måler fra bordet og opp... Og han vet ikke at jeg har funnet drømmekroppen heller, den er enda større...se på den her da; domuya.net/index.php?main_page=product_info&products_id=528Jeg lurer på om han egentlig vil like å få en sånn en i huset Jaja, det får man ta når det blir en virkelighet.
|
|
|
Post by callior on Dec 8, 2007 11:21:41 GMT 1
Den store kroppen, ja. De er bare så svære! Kjempepene og se på, da. Men ikkeno for meg. Hehe, jeg tror ikke Rasmus har blitt kalt gutt av familien enda. Søstra mi brøt ut i vill latterkrampe når pastoren i kirka familien min går i kommenterte på hvor "søt jentedokke" jeg hadde, men hun var snill nok til å ikke bevise at han ikke var jente. (Det er uansett vanskelig med DoDs *rødme*) Jeg så den domya kroppen for noen dager siden! Den er så sinnssykt fin! Jeg lurer virkelig på hvordan den poserer... har hørt mye forskjellig om flexibodyene; både at de er floppete og vanskelig og få til å stå og at de er helt fantastiske. Og uansett regner ikke jeg med å få Pukien min før 2008 heller. Når Rasmus kom 5. desember 2005 holdt tollen ham i nesten en måned før han slapp løs. Vel, vel. Januarbarn fungerer også Selv om jeg kommer til å gå på veggene!
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 8, 2007 13:28:19 GMT 1
Hehe, ja...etter mitt problematiske forhold til Aurora er jeg litt skeptisk til flexi-kroppene. Jeg fikk henne til å stå EN gang, og Skumring fikk det til på dukkemøtet, fikk til og med tatt bilde av henne stående !! Men jeg jeg har sett masse bilder av de der perennial Fin jentene, og de ser ike ut til å ha store poseringsproblemer... Men altså, jeg kommer til å kjøpe en billig kropp jeg, investerer ikke 3-400 dollar + shipping i noe jeg ikke vet om jeg vil trives med Så får jeg heller se siden... Den nye guttekroppen til Domuya er uansett litt vel maskulin for min femi alv Kanskje vi får tatt bilder av to små puki'er som leker sammen i februar da, det hadde vært noe ;D Er din normal eller white skin ? Du kjøpte katteansiktet med åpne øyne også ? Det har jeg lyst på også, kanskje det går an å kjøpe/bytte det seinere. Får se hva jeg får ut av Sugar-fjeset Hmmm, har stort sett hatt flaks med tollen jeg...
|
|
|
Post by callior on Dec 8, 2007 14:28:16 GMT 1
Dokka er white skin, og jeg har det våkne katteansiktet også, ja. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det, men i verste fall blir det nok ikke vanskelig å få solgt. Og Pukipukien blir med nordover! Det skal jeg love deg!! Jeg er alltid uheldig med tollen
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 8, 2007 14:31:57 GMT 1
Min er normal skin, ellers hadde jeg kjøpt det ansiktet hvis du solgte !!
Men kanskje noen vil bytte et sovende Sugar mot det...? Jeg vet nemlig ikke om jeg egentlig vil ha bruk for dét *ler*
Jippi for Puki lek i februar !! Da kan vi prøve alle de morsomme poseringene fra Feeple-siden ;D ;D
|
|
|
Post by callior on Dec 8, 2007 21:41:05 GMT 1
Den "ri på ryggen" poseringen er det mest geniale noensinne, så den er jeg skikkelig med på! Men det skal jo bli mulig å kjøpe delene ved siden av, og da trenger jeg vingestøvlene og boksehanskene, så da kan vi jo lage en liten gruppeordre
|
|
|
Post by skumring on Dec 8, 2007 22:39:20 GMT 1
Kristin! Nei, jeg er helt elendig på å velge mellom Juri-07'ene, jeg tror jeg skal få meg gutten og så kjøpe jenta på ettermarkedet, jeg liker begge to så innmari godt. Ok, jef kan like godt innrømme det først som sist, jeg er Luts-alve-besatt. Jeg har fått lue og votter i posten forresten! Tusen tusen takk! Det er såå stilig på. Nå må det bare snø først slik at Mouse kan dynke Master Dane i en real snøballkrig. Ugh! Domuyakroppen var bare ikke min ting. Rare lår og firkantet merkelig rumpe, og så liker jeg ikke de uthulte beina, det ser bare ikke bra ut. Jeg vil at dukkene mine skal se fine ut nakne også, og bakfra. Jeg har jobbet i hele dag, så jeg har ikke hatt tid til å ta noen kropp/hode sammenligninger for deg enda, men det kommer, jeg lover. Åja, og gratulerer med hodet som er på vei!
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 10, 2007 17:24:43 GMT 1
Hehe, det er vel ingen hemmelighet, Luts-alve-besettelsen altså Og godt å høre du endelig har gjort et valg. Jeg har fått med meg at guttehodet er nesten likt det Moon-hodet folk har drømt om, så jentehodet blir nok enklere å få tak i "second hand", om man skal gjette iaf. Personlig likte jeg jentehodet best Godt å høre at blånisse-sakene kom fram, og at du likte dem ;D ;D Håper på snø i Oslo jeg nå, så jeg får se bilder av dem i aksjon *fnis* Er ikke så farlig med det sammenlignings bildene, jeg må vente leeeenge før jeg får råd til en kropp uansett. Men idag kom øynene til Juri-hodet i posten, så jeg har noe å se på mens jeg drømmer *ler* Jeg tror ikke Domuya kroppen er førstevalget mitt likevel. Jo mer jeg ser på den, jo mer tenker jeg at den er for muskuløs for den femi alven min uansett *ler* Og jeg er jo ikke bestevenner med Aurora's kropp heller... dumme jenta som ikke vil stå Hvordan har hun det forresten ?
|
|
|
Post by skumring on Dec 10, 2007 22:40:08 GMT 1
Jeg tenkte akkurat det samme, det blir sikkert vanskeligere å få fatt i en Moon-alv enn jenteversjonen, selv om jeg også likte jenteversjonen best egentlig, så tror jeg det dukker opp færre av gutten på ettermarkedet hvis han nå er så lik Moon-alven som folk har drømt om. Snø, jeg vil ha snø og en dag med sol så jeg kan gå en tur i skogen og leke litt med dukkene mine. Men det bare regner og er trist og grått her. Da jeg var liten var det jo snøfonner på denne tiden av året. Hvor har vintern blitt a'? Aurora har det bare fint, hun har fått egen stol og regjerer i minimajestet i studioet mitt fullstendig naken, men med englevinger. Og her er et bilde du kan kose deg med Hodet går sånn passe i størrelsen, men Dollshekroppen har veldig tykk hals, så det sitter litt og vagler og passer ikke helt greit. litt sliping på halsen og en del modding på halsåpningen tror jeg at kunne gå, men vi kan jo prøve med ditt hode i februar, for da kommer jeg jo oppover med nesten hele gjengen om jeg klarer. Master Dane skal ihvertfall være med, han trenger en luftetur, og han ser frem til å møte Uma igjen.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 11, 2007 1:11:11 GMT 1
Hehe, great minds osv osv Jupp, det brukte å være snø da vi var små, en god del også. Det var alltid mulig å bruke de nye vintertingene i romjula lissom. Vi har is vi, massevis av is, overalt Det var snø, rundt den uka jeg var på sykehuset. Men så kom varmen og alt ble bløtt, og så ble det kaldt igjen gitt. Surprise, NOT. Jeg hater is, har problemer nok med å bevege meg utendørs som det er. Æsj !! Hehe, prinsesse Aurora regjerer nok ja... jeg tror hun er en rimelig bestemt dame bak all søtheten sin *ler* Takk for bilder, jeg ser at det blir ikke 70 cm kropp på alven min. DZ kroppen er adskillig kraftigere/bredere enn DS gutta, så det vil se ut som han har møtt hodekrympere *fnis* Jeg tror den billige FDoll kroppen vil være den beste likevel, den eller Bobobie, om de to NS går overens. Den siste er doublejointed også... Jaja, får få hodet i hus først da Din master Dane er en hottie da !! Fy søren så lang og tynn han er, gleder meg til å treffe både ham og Uma ! (fy søren jeg følte meg bare såååå snytt da Uma ikke var hjemme )
|
|