|
Post by kristinkreations on Dec 3, 2007 21:12:43 GMT 1
Ikke bra å sitte og se for mye på salgstrådene på DOA *sukk* Jeg skulle ha plantet det pengetreet
|
|
|
Post by callior on Dec 3, 2007 22:19:20 GMT 1
Hehehe. Hva har du funnet nå, Kristin?
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 3, 2007 22:25:02 GMT 1
|
|
|
Post by callior on Dec 3, 2007 22:44:34 GMT 1
Tja... min regel når eg kjøper noe jeg er usikker på er å få tracking conformation. Så har du bevis for om de har sendt det eller ikke. Og en alternativ emailadresse, i tilfelle DoA PMer ikke kommer frem. Men jeg er av de mer paranoide i hobbyen, tror jeg (derav listen over dårlige selgere og slikt)
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 3, 2007 23:36:23 GMT 1
Jeg spurte pent om hun kunne holde det av en liten uke, så jeg får tenkt litt. Og om det er noen tracking på shippingen. Holder hun det ikke så får jeg bare glemme ham... Uff, dette var ikke morro altså !! Det er så sjelden jeg ser noe som er sånn WOW, MÅ HA !!! Ja, det er mye søtt og pent osv å se på, men wow-faktoren treffer meg ikke så ofte lenger. Og akkurat det hodet gjorde det *sukk* Men jeg skal jo ut med ganske mye, (alt er relativt) for Puki'en min snart også (En til WOW *fnis*), og så er det snart jul, med alt det koster, og så.... æsj !! *furter litt* Skumring *roper på alveeksperten* Offor koster det Juri hodet så lite
|
|
|
Post by skumring on Dec 4, 2007 16:51:03 GMT 1
Det er billig fordi det ikke er så populært og folk har vansker med å bli kvitt de. Og det var et eventhode som var gratis. Jeg synes de er fine da, med den rette faceupen kan de være skikkelig flotte. Jeg har et sånnt hode selv og liker det godt. De har en tendens til å enten se rampete ut eller divaete. Divaete er særlig når de er moddet. Jeg ville kjøpt hodet, men vært forsiktig og bedt om trackingnummer og alternativ mailadresse. Juri-06 database: www.denofangels.com/forums/showthread.php?t=102511Kjapp rekognosering om selgeren: Vært på doa siden august 2005, ikkeno feedback, men kan jo henge på andre fora også, spør henne om hun har noe feedback andre steder, det ville jeg gjort. Har en del venner som og er på doa bla. Yaoilover og Baru. websiden hennes: seemealive.co.nr/lj: seemealive.livejournal.com/Navn: Kaitlynn Alder: 19 mail: kaitydiddy@hotmail.com msn: kaitydiddy@hotmail.com Bilde av jenta fra et dukkemøte i National Botanical Gardens under the National Cherry Blossom Festival i DC 1. April 2006 finner du i denne tråden: www.denofangels.com/forums/showthread.php?t=57268Og sånn bare fordi det gir meg en sjangse til å vise frem Tish, min Juri-06:
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 4, 2007 17:22:36 GMT 1
Takk for info Skumring !! Hun har bittelitt feedback på ebay, og det vil være tracking på shippingen, det har vi avklart (Om det skulle bli noe av) Hun har kjøpt det meste hun har via Luts tror jeg, så dårlig med feedback ellers. Men hun virker ordentlig, og skriver bra, jeg tar nok sjansen hvis økonomien tillater det. Jeg skjønner at det kanskje kan være et upopulært hode, veldig "anderledes", men jeg digger det *ler* En litt rampete, men smilende og femi alvegutt ser jeg i det som hun selger. Det rareste er at til og med gubben syns han var fin *fnis* Jeg har tenkt og tenkt, og drømte til og med om ham i natt, så jeg vil gjerne ha det, så da må noe gå. Jeg skal prøve å få solgt min lille Bobobie-gutt. Han vil jo bli "erstattet" snart uansett. Så får jeg spare til stor kropp i 2008.... Takk igjen, godt med gode venner
|
|
|
Post by skumring on Dec 4, 2007 19:02:41 GMT 1
Ja, det er et meget anderledes hode, men utrolig sjarmerende i virkeligheten, det er ikke alle som klarer å ta så fine bilder av det dog, men det viktigste er jo at du liker å se på det hver dag. Og det er bra at gubben også liker det. Store dukker kan man liksom ikke unngå å se når de sitter på hylla. Lykke til hva det nå enn blir til.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Dec 4, 2007 19:28:07 GMT 1
Det er et annerledes hode, det er ingen tvil om det, men det har masse potensiale. Det kommer veldig mye ann på hva man gjør med det. Skumrings Tish er jo nydelig, mens min stakkars Juri 06... Vel, the Plague er ikke ment til å være pen. Uansett, det har ett av de mest personlighets-fylte uttrykkene jeg har sett på en dukke.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 4, 2007 20:40:18 GMT 1
Jeg liker både Tish og Plague jeg ;D ;D
Og det er ikke nødvendigvis "fotomodell" kvaliteter som tiltaler meg mest, personlighet er mye viktigere her i huset *ler*
Nå er Stanley-gutten satt opp for salg, så jeg krysser alt jeg har for at dette ordner seg ;D
|
|
|
Post by avnia on Dec 5, 2007 21:41:11 GMT 1
jeg har ikke sett så mange Juri-06 hoder...men de virker lovende, søte på en spesiell måte
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 7, 2007 20:51:45 GMT 1
;D ;D ;D ;D ;D Og jeg klarte det ;D ;D ;D ;D ;D
Nok en Juri 06 kommer til norge, den fjerde jeg vet om, selv om tre av dem er bare hoder *fnis*
|
|
|
Post by callior on Dec 7, 2007 21:09:29 GMT 1
Hahaha! Norge er virkelig Jurienes hjemland blitt ;D Gratulerer med ny dukke, Kristin!
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Dec 7, 2007 21:25:01 GMT 1
Gratulerer! Mer Jurier er alltid bra!
|
|
|
Post by callior on Dec 7, 2007 21:28:22 GMT 1
Jeg skulle nå bare ønske de kunne komme med en Juri i MSD størrelse *furter litt* Fordi jeg er "size-ist"
|
|