|
Post by skumring on Jan 10, 2008 2:12:35 GMT 1
Det er like greit å kjøpe en dukke uten faceup dersom du ikke liker defaultfaceupen. Det er billigere, og du slipper betale for noe du ikke ville ha likevel.
|
|
miharu
Tiny
BUNNIES O.o
|
Post by miharu on Jan 10, 2008 6:21:34 GMT 1
Oki^^ Jeg var ikke så glad i parykken og øynene heller, så det kan jeg droppe. Og klærne er av typen som er enkle å lage selv.
Det eneste jeg sparer til i tilegg til dukke blir øyevipper og sko.
|
|
|
Face-up
Jan 10, 2008 23:53:55 GMT 1
Post by ravnsvart on Jan 10, 2008 23:53:55 GMT 1
Noen som har noen tips til hvordan man bruker msc på denne tiden av året, kan jo ikke gjøre det utendørs..? Jeg har kjøpt gassmaske, men jeg bor i en sokkelleilighet med få fasiliteter (null badevifte), så jeg er redd for å måtte vente helt til sommeren, hehe... Og hvis man skal ha ørten lag av msc, hvor lenge må jeg vente mellom hvert lag? Stinker det mye i mellomtiden? Æsj, burde gjøre om igjen face-up på Hanna, ettersom hun kun er malt med akrylmaling, uten noen form for grunning eller lakk- malingen skled ut så fort den kom i kontakt med vann, så jeg våget ikke å bruke pensellakk Ergrer meg over at resinen uten msc er så "blank", det gjør seg dårlig på blitzbilder. Med 3 nye dukker som venter, hadde jeg tenkt til å forsøke akvarellblyanter og pastellkritt istedet for maling, fytterakkern for et slit det er å blushe med akrylmaling
|
|
miharu
Tiny
BUNNIES O.o
|
Post by miharu on Jan 18, 2008 0:16:43 GMT 1
Jeg går på tegneskole (5. året nå) og det hender at vi driver med sterke saker her. Forskjellen er at vi har et stort rom med gode luftemuligheter... Hvis de kan ordne med det på en eller annen måte burde det gå greit, også burde du passe på å ta pauser.
Egentlig vet jeg ikke... Jeg bare later som:P
|
|
|
Face-up
Feb 13, 2008 18:53:52 GMT 1
Post by aangell on Feb 13, 2008 18:53:52 GMT 1
Noen som kan "lage" nesering eller leppering på dukkene? Den skal ikke være permanent~
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Face-up
Feb 13, 2008 21:07:55 GMT 1
Post by harle on Feb 13, 2008 21:07:55 GMT 1
Det er vel bare å klippe til en slik ring en bruker til å lage smykker. Av ståltråd av noe slag. De er lette å bøye, og om du sliper tuppene på dem så skal det ikke være noe problem, tror jeg.
|
|
|
Face-up
Feb 14, 2008 16:56:37 GMT 1
Post by Shaded Mazoku on Feb 14, 2008 16:56:37 GMT 1
Smykkeringer eller kuler fra sånne lenker som er på korken i vasken og noen nøkkelringer er det jeg har pleid å bruke. La meg se om jeg finner et bilde av Matai med sine...
|
|